• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ATP CHALLENGER TOUR, FUTUERS, JUNIORS

Red je da otvorimo i ovu temu a 2018.

Kei se vraca na tour sledece nedelje na celendzeru

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

http://www.atpworldtour.com/en/news/...2018-nishikori
    Najveći nastupi na čelndžerima
    Temeritas est damnere quod nescials!

Comment

Kome nije dosta tenisa, prenos Nishikorijevog meca

http://bolamarela.pt/atp-world-tour/...lenger-direto/

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Kei je na dobrom putu da mi skoro ne udje u fantazi tim,a Miomir cisti redom USA nade,posle Tiafoea na pragu pobede i protiv Kozlova,zivo me zanima kakva ce mu biti karijera,dal ce se probiti ili zaglaviti ko Milojevic

Comment

Vec se on probio bolje od Milojevica. Milojevic moze da se nada karijeri Viktora Troickog, Miomir ima kapacitet za mnogo vece stvari.
          There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          I reached the wrong ends by the wrong means
          It was the wrong plan
          In the wrong hands
          With the wrong theory for the wrong man
          The wrong lies, on the wrong vibes
          The wrong questions with the wrong replies

Comment

Nadam se za Kecmana 1999 je ima priliku,a od Milojevica ja ne ocekujem ni toliko,ako dodje do TOP 100 max,(konstantan da bude) on trenutno ne moze ni na Chelendzerima da dominira
            Last edited by 61563; 24-01-18, 23:29.

Comment

Bravo Miomire od starta godine si krenuo sa dobrim igrama, oduševio sam se kad sam video
              Za Milojevića je preambiciozno kazati da bi mogao imati karijeru Troickog (ipak mu je najbolji rang - 12 mesto)
              Milojević se još nije izborio sa CH turnira kad tu uspe da ostvari napredak tek onda ćemo videti koliko može dalje...
              Miomir se super probija, ali ima tu dosta posla Super mi kad vidim kako sređuje ove Amerikance

Comment

Kecman vs Bratandjelo, derbi dana
                Taman da vidimo jel dobio na visini i kakav mu je servis
                It was the wrong plan
                In the wrong hands

Comment

Veoma los mec Kecmana juce ali srecom je Bratandjelo bio jos gori.
                  Servis nikako ne ide, drugi je tek kriminalan i bukvalno ga samo ubacuje i namesta na penal. Kik ne koristi dovoljno dobro ali pokusava da ga ubaci u repertoar udaraca. Nema neko posebno oruzje koje bi odnelo prevagu. Ponekad ima los desicion making.

Kretanje je fantasticno, mada nije bas neki atleta i kada to dovede u red sigurno ce jos napredovati. Tacan je na udarcima, loptica ide na sredinu reketa i zna bas duboko da igra. Ponekad veze 3, 4 duboka udarca i protivnik bude izbacen sa terena bukvalno.

Ogroman prostor za napredak u svim parametrima igre. Nije on talenat kao Felix ili Shapovalov medjutim oni su se vec donekle profilisali kao teniseri, zna se stil, zna se koja su im oruzja i njihov peak verovatno moze biti mocniji od Kecmanovog. Kecman je jos uvek nepoznanica ali moze bas dosta.
                  Meni sve deluje kao da ce biti neki counterpuncher mada ima taj osecaj za ofanzivu i ponekad zna lopticu jako rano da uhvati. Na servisu mora mnogo da se radi.
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands

Comment

Namuci se Momir i protiv Krjiceka u tri tb, al prodje nekako.
                    Bas ima problem sa servisom.
                    Sledeci je Jung, pa Kei, koji je pobedio Bacingera.

tt
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Kecman juce ispalio cak 15 as udaraca
                      Velik problem kod servisa ogleda se prvenstveno u njegovom strpljenju, razmak izmedju servisa je kao kod Vavrinke bukvalno sest, sedam sekundi. Nema nekih varijacija da zamaskira taj nedostatak na servisu nego prakticno servira isto i lako je citljiv.

Ono sto mi se svidelo je defanziva, momak je veoma brz, stabilan i jak. Stize skoro sve i ima veoma zanimljivu petlju kod forhenda, malo lici na Nadala.
                      Juce je passing shotom bukvalno masakrirao Krajiceka, lik nije znao gde i kako te loptice prolaze.

Nedostatak varijacija je problem koji se moze ispraviti, ne menja ritam poena i uglavnom se uzda u osnovne udarce. Nisam video da je odigrao neki slice ili drop shot medjutim vremenom to se sve moze ubaciti u repertoar udaraca.

Ogroman prostor za napredak, ponavljam opet.
                      It was the wrong plan
                      In the wrong hands

Comment

Videla sam nekoliko asova, nisam znala da ih imao čak 15
                        Ali šta mu je sad? izgubi prvi, kad pre sa 6:1

http://videostream.dn.ua/videopage/v...%96f%E2%84%96f
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

I ja sad ukljucila strim, taman da vidim da je izgubio servis i u 2.setu i da je sav negativan

sigpic

with experience.

Comment

Zato je ovo danas strasno Nista ne igra Kecman, bas nista.
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands

Comment

Pa mislim i prvi i drugi 40%+..užas..Jung na I 83% -.-
                              sigpic

Comment

Working...
                              X