X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Week 22 (21. March - 27. March)

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Re: Week 22 (21. March - 27. March)

Lakersi u najboljoj formi u ligi.Sinoc ,tj. jutros veoma vazna pobeda protiv napaljenog Portlanda i to bez Bynuma. +*@WT*48*
    Nisam gledao utakmicu pa ne mogu reci kako je ko odigrao,po statistici vidim da je Odom gazio.

Ovako to rade clutch player-i. &d$7

http://www.youtube.com/watch?feature...OwBlCBk0#t=81s

http://www.youtube.com/watch?feature...4kTFZhi4#t=10s

P.S.Jebo ih tenis,sad se sve sjebalo. #%d*
    sigpic

Comment

IO NON RUBO IL CAMPIONATO
      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
      C'E SOLO L'INTER

Comment

Ljudi, izvinite sto ne radi autoembeding, probacu malo kasnije da namestim. @(*6sd$%

Verovali ili ne, ali veceras navijam za New York! h5g6k8
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3432.msg274588#msg274588 date=1300715550]
          Ljudi, izvinite sto ne radi autoembeding, probacu malo kasnije da namestim. @(*6sd$%

Verovali ili ne, ali veceras navijam za New York! h5g6k8
          [/quote]

Tako i treba $#^%RT

Moraće Carmelo AnthoNY da odigra neki meč na AllStar nivou, red bi bio $8#a
          C'E SOLO L'INTER

Comment

Veceras svi za NY da navijamo ! *%54a Osim Bledog i pretpostavljam Popaja $#^%RT

Comment

Idemo bre Knicks-i, veceras do pobede !!! *%54a
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Ko gleda tekmu veceras? <spiteful> Ja Boga mi ne propustam,da malo odmorim od MM-a $#^%RT

Comment

Ja gledam igranje egal utakmice protiv Kings-a i pisanje po njima u zadnjih 6 minuta.
                  A, Boston - NY cu pratiti na scoreboard-u.
                  sigpic

Comment

C'E SOLO L'INTER

Comment

Ma koji crni egal Mac...Cousins i Thornton koliko god ih ja gotivio ne mogu jos protiv vase odbrane @(*6sd$%

Comment

Ma ok je sve to, al' najveca mana ove sezone nam je sto protiv slabijih ekipa igramo na njihovom nivou do cetvrte. 7&@%q
                        sigpic

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3432.msg274611#msg274611 date=1300716977]
                          Ma koji crni egal Mac...Cousins i Thornton koliko god ih ja gotivio ne mogu jos protiv vase odbrane @(*6sd$%
                          [/quote]
                          To je Where Amazing Happens,nikad se ne zna. @(*6sd$%

Mada bi svakako Bullsi trebalo da iskidaju. h5g6k8
                          sigpic

Comment

Ma dobro,jeste to NBA...ali ne verujem da ce Beno(ako bude igrao) moci da sacuva Derricka,niti Garcia Denga,a Noah nece dati Dalembertu da se raspuca kao u poslednje vreme... %QWT&W

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3432.msg274622#msg274622 date=1300717582]
                              Ma dobro,jeste to NBA...ali ne verujem da ce Beno(ako bude igrao) moci da sacuva Derricka,niti Garcia Denga,a Noah nece dati Dalembertu da se raspuca kao u poslednje vreme... %QWT&W
                              [/quote]
                              ...a sve to se nece desiti pre poslednje cetvrtine, u sta smete da se kladite? h5g6k8
                              sigpic

Comment

Working...
                              X