X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Week 17 (14. February - 20. February)

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Re: Week 17 (14. February - 20. February)

Laka sedmica za Miami, highlight sedmice je Chicago-San Antonio h5g6k8
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Lakers@Cavs,hoce li biti 40+? $#^%RT
      sigpic

Comment

SA prvo Nju Dzerzi a onda Chicago &8@^J &8@^J Kakav mec u najavi @R&}*
        Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Konacno da se oprobamo protiv nekog pretendera na titulu posle duzeg vremena. Mozda i buduce finale $%&5@$A

Comment

[quote author=D-Wade link=topic=3278.msg248499#msg248499 date=1297693543]
            Laka sedmica za Miami, highlight sedmice je Chicago-San Antonio h5g6k8
            [/quote]
            Do kraja Februara je raspored ok ako izuzmemo tekmu sa Chicagom. A u Martu su nam napravili "pakao"! 7&@%q

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

Moram ovde da pisem jer je tema za proslu nedelju zakljucana...Napisao sam Melo,Paul i Rose jer smatram da su vrhunski igraci,pa me cudi da njih ljudi ne pljuju(SARKAZAM) kako Mamba kaze ne treba pljuvati dobre igrace,ipak su od krvi i mesa... @(*6sd$%

Comment

Dobro je Ljubo, neki su te razumeli i iz prvog puta. $#^%RT
                (al' nemoj vise ni ironicno da pljujes po Rose-u! &d$7 $#^%RT )
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nisu svi Mac,pomislice ljudi da i ja bacam na LeBrona $#^%RT

A za Rose-a se izvinjavam //h*svb $#^%RT

Comment

Kobe je gametime decision za veceras, kao i Augustin, Beasley, Darko, Raja Bell i Ronnie Price.
                    Diaw, Kirilenko i Splitter sigurno nece biti u postavama svojih ekipa.

EDIT: Sta gledamo veceras?
                    sigpic

Comment

Howard i Aldridge igraci nedelje.

http://www.nba.com/2011/news/02/14/p...s=iref:nbahpt2
                      sigpic

Comment

Ja gledam Portland
                        http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

LA krenuo furiozno od starta, a Diaw ipak igra za Charlotte.
                          Ovo je under all the way, ali sam ipak isao sigurno na dvojku. $#^%RT
                          Moram se ukljuciti malo kasnije, Kobe se ne propusta. &8@^J
                          sigpic

Comment

Diaw vec 0-3 za 3 &Q45q@%

Comment

Opa, preokrenuo Charlotte, vode posle cetvrtine 2 razlike, Diaw 8 poena.
                              sigpic

Comment

Working...
                              X