X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Week 15 (31. January - 6. February)

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Re: Week 15 (31. January - 6. February)

Prva tekma lagana, pa dve teske, zeznut je Charlotte, a i da vidimo new-look Magic u duelu sa Heat-om h5g6k8
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Koji crni Orlando, Tripkovic ekipa.

Comment

James i Randolph najbolji igraci prethodne nedelje.

http://www.nba.com/2011/news/01/31/p...s=iref:nbahpt2

sigpic

Comment

Ja mislim da su i jos jedne nedelje bas njih dvojica bili igraci nedelje . James bas istice kandidaturu za mvp.
          Uskoro laganeze sa Clevelandom, posle Charlotte ne bi smelo biti problema i onda pravi test nasih mogucnosti protiv Magica.
          One is the King...

Comment

Nista pametno nocas da se gleda, mislim da bi Milwaukee mogao do pobede u LA-u.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Dobar raspored za Miami u Februaru. Od 12 utakmica samo tri jake ekipe: Orlando, Boston i Chicago. Ostatak utakmica ne bi trebao da predstavlja veci problem.

Vidim da Chicago ima gostovanje na Zapadu u narednih 5 utakmica, a onda im posle Charlotte-a dolaze Spurs-i. Nije bas najsjajnije ali iskreno se nadam da ce izneti bar 3 pobede na Zapadu! Pored standardnih Miami-a i Sixers-a, navijam za njih u naredne 2 nedelje! $#^%RT

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
              sigpic
              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
              - 4xMVP -

Comment

[quote author=Arroyo link=topic=3224.msg240214#msg240214 date=1296512882]
                Ja mislim da su i jos jedne nedelje bas njih dvojica bili igraci nedelje . James bas istice kandidaturu za mvp.
                Uskoro laganeze sa Clevelandom, posle Charlotte ne bi smelo biti problema i onda pravi test nasih mogucnosti protiv Magica.
                [/quote]

Ubedljivo najvisi prosecan index i najbolji PER u ligi. Sve osim titule MVP za LeBrona je skandal.

Comment

[quote author=LBJmvpFORlife link=topic=3224.msg240294#msg240294 date=1296517340]

Ubedljivo najvisi prosecan index i najbolji PER u ligi. Sve osim titule MVP za LeBrona je skandal.
                  [/quote]
                  I Titula i MVP! +*@WT*48*

Bice to na kraju:"Come play my game, inhale, inhale, you're victim! Come play my game, exhale, exhale, exhale!" @(*6sd$%

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                  sigpic
                  RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                  - 4xMVP -

Comment

Jel moze neki dobar stream za Toronto, ako ima veetle ?
                    <3 Vidic, Samuel, Rose, Brand, Djokovic, Dolgopolov, Monfils <3

Comment

[quote author=Deki_partizan link=topic=3224.msg240315#msg240315 date=1296520672]
                      Jel moze neki dobar stream za Toronto, ako ima veetle ?
                      [/quote]

Nema veetle. Ima samo ovo.

http://atdhe.net/33538/watch-toronto...indiana-pacers

Comment

ok, tu i gledam, nesto nije bilo dobro, sad je ok
                        <3 Vidic, Samuel, Rose, Brand, Djokovic, Dolgopolov, Monfils <3

Comment

Dvejn. Jbem ti sunce.

Comment

Wade i LeBron se izivljavaju na konjanicima...Kakva zakucavanja, bruka... &amp;8@^J
                            sigpic

Comment

oce li neko da mi objasni koji je kuratz ovom Denveru &amp;*(@W6 &amp;*(@W6
                              http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Working...
                              X