X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Week 14 (24. January - 30. January)

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Re: Week 14 (24. January - 30. January)

Prvo nezgodno gostovanje u Philly-ju,onda bi trebalo nesto lakse kuci dobiti Sarlot,a onda nam dolazi Boston,bice odlicna utakmica.Uz igru kakvu imamo u poslednje vreme,trebalo bi da preskocimo Memphis,a onda juriti Portland i Denver. @R&}*
    sigpic

Comment

Veceras bi Suns-Philly trebalo da bude dobar mec,takodje Thunder-Hornets,Bucks-Bulls i ako neko bude budan za GSW-SAS...

p.s. Vise nema LP-a,vracamo se na jadne streamove

Comment

Imam osecaj da veceras gubimo od Bucks-a, ne znam zasto...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

au T-Mac nemoj takav osecaj da imas...
          Nisam u toku, da li se vratio Boozer i kad se vraca ako nije ?
          <3 Vidic, Samuel, Rose, Brand, Djokovic, Dolgopolov, Monfils <3

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3203.msg235504#msg235504 date=1295876895]
            [/quote]

Kad smo kod Bucksa,jel zna neko kad se vraca Janings? Treba im ko leba,jeste da i boykins i Dooling solidno igraju,ali nije to to...a veceras tesko da ce neko moci da zaustavi D.Rose-a &amp;+I}\

A sto se tice Booza,mislim da on nije upitan za veceras...

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3203.msg235511#msg235511 date=1295877517]
              [/quote]

Kad smo kod Bucksa,jel zna neko kad se vraca Janings? Treba im ko leba,jeste da i boykins i Dooling solidno igraju,ali nije to to...a veceras tesko da ce neko moci da zaustavi D.Rose-a &amp;+I}\

[/quote]
              Sad sam proverio, vratio se Booz protiv Clevelanda i to sa 20 poena, tako da mora Chicago ovo rutinski da dobije....
              <3 Vidic, Samuel, Rose, Brand, Djokovic, Dolgopolov, Monfils <3

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3203.msg235511#msg235511 date=1295877517]
                [/quote]

[/quote]

Rose-a niko nece moci da zaustavi, i ocekujem rutinsku pobedu Bullsa. %&amp;ES7

Jennings bi mogao da pocne sa treninzima ove nedelje, i verovatno ce biti spreman za utakmice sledece nedelje ako ne bude osecao bolove u levom stopalu.
                sigpic

Comment

Au,pa ja sam to negde procitao hvala Flash sto si me podsetio

Comment

Dajte neka neko uhakuje NBA.com da dobijemo sifre za LP dacu mu sta hoce!

Comment

Howard i Aldridge najbolji igraci prethodne nedelje

http://www.nba.com/2011/news/01/24/h...s=iref:nbahpt2
                      sigpic

Comment

Sta je ovo,nema niko standardan?

Comment

Wizardsi rekord 0-20 u gostima &amp;*#GI(]
                          http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Jbg, krenula skola, fakulteti, radi se...
                            Je l&#039; moguce da Detroit vodi 10 razlike na poluvremenu, a isto tako i Cleveland? &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(]
                            Sto je najgore i na jedne i na druge sam igrao H2, a nisam stigao da uplatim na online-u budala. #%d* #%d* #%d*
                            sigpic

Comment

Wizardsi veceras prekidaju post

Ja gledam Philly,fantasticno igraju-Brand,Turner,T.Young... +*@WT*48*

Comment

Working...
                              X