X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Week 14 (24. January - 30. January)

Ma kakav post, sa 0-20 su se zamonasili &*#GI(]

Philly sa ovakvom igrom ide u playoff bez problema.
    http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

I oni i LAC su morali da krenu ovako od pocetka, a ne da naprave ogroman zaostatak, pa onda da jure.
      Jednostavno su isuvise talentovani za onako jadan start sezone, ali sta da se radi.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3203.msg235846#msg235846 date=1295919462]
        I oni i LAC su morali da krenu ovako od pocetka, a ne da naprave ogroman zaostatak, pa onda da jure.
        Jednostavno su isuvise talentovani za onako jadan start sezone, ali sta da se radi.
        [/quote]

Ova sezona je tek na polovini,a ja jedva cekam sledecu,bas zbog ove tvoje recenice

Comment

neka, ima jos dosta da se igra, bice svasta!

Orlando pokazuje koliko su prosecni, Hornetse spustila gudra na kojoj su bili prosle nedelje, a Galinari mi nevidjeno ide na kuratz.

aj da budem malo i pozitivan $#^%RT mogli bi da dobijemo Memphis, a mac vi dobijate Milvoki. ^%@7f

Comment

Opet smo krenuli mrtvo i dezorijentisano, a jedva docekam meceve protiv ovih slabih ekipa da vidim gazenje, kad ono klasicno mucenje svaki put. -E)%&4
            Rose-u su izgleda teske noge, svaki sut ima dobru liniju, ali je kratak...

EDIT: Big Sexy dominira! &8@^J &8@^J &8@^J
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Polako se odlepljujete, ne bi trebalo tu da bude problema

Comment

Da nije Big Sexy-ja,ne znam sta bi Bullsi radili dok je Noah povredjen...stvarno svaka cast coveku od skoro 40 godina &8@^J

Comment

Odbrana jede zivu decu, ne moze nama Milwaukee nista. h5g6k8
                  sigpic

Comment

T sta kazes na Denga mocnog? &*#GI(] u Minesoti se ocekuje 250 koseva do kraja #%d*

Comment

koja drama u New Jersey-u &*#GI(]

Comment

[quote author=LBJmvpFORlife link=topic=3203.msg235855#msg235855 date=1295921994]
                        T sta kazes na Denga mocnog? &*#GI(] u Minesoti se ocekuje 250 koseva do kraja #%d*
                        [/quote]
                        Navikao sam matori, vise se ne nerviram. h5g6k8
                        sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3203.msg235859#msg235859 date=1295922398]
                          [quote author=LBJmvpFORlife link=topic=3203.msg235855#msg235855 date=1295921994]
                          [/quote]
                          Navikao sam matori, vise se ne nerviram. h5g6k8
                          [/quote]

Videcu te kad bude bitna tekma pa kad cadjavi bude imao tipa 1-9

Comment

iiii 154-ta tehnicka Howarda! +*@WT*48*

Comment

Ma kad sam se ja nervirao sto Deng promasuje otvorene suteve, nemoj me zezati. h5g6k8
                              Koliko samo Boozer-ova odbrana bode oci. #%d* #%d* #%d*
                              Da smo neka osrednja ekipa, pa da svi igraju sa pola snage u odbrani moglo bi da prodje, ali ovako gde svi ginu, a on drka isuvise je providno.
                              sigpic

Comment

A mozda ce Booz u PO da igra bolju odbranu,pa nije lud

Comment

Working...
                                X