X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Week 8 (13.December - 19.December)

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Re: Week 8 (13.December - 19.December)

Bice ovo jos jedna dobra nedelja za Miami +*@WT*48* ali, veceras prvo da se revansiramo Hornetsima &d$7
    sigpic

Comment

Bice dojajna utakmica Atlanta - Boston na TNT-u u cetvrtak, mada ne znam bas koliko ce uspeti da se odupru Celtics-ima bez JJ-a.
      Prosle sezone su Hawks-i napravili clean sweep i to prilicno lagano i ubedljivo. $#^%RT
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Bice odlican mec Knicksa i Celticsa u MSG. @(*6sd$%
        sigpic

Comment

Lagane tekme za Miami, osim sa Knicks-ima, to ce biti pravi derbi, pogotovo ako oba tima zadrze trenutnu formu. Chicago sada ima laksi malo raspored u odnosu na proslu sedmicu, gde je bio zivi pakao, trebali bi da pobede sve $#^%RT
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Ako su izasle kvote za Chicago - Indiana udrite H1 jer je Granger povredio clanak i najverovatnije nece biti u sastavu.
            sigpic

Comment

Dalas ce pokusati da dobije 13. vezanu pobedu veceras protiv Milvokija.

Comment

Wade i Nowitzki najbolji igraci prethodne nedelje

http://www.nba.com/2010/news/12/13/p...s=iref:nbahpt2
                sigpic

Comment

Ae posto niko nece da pise nista da ja napisem nesto $#^%RT
                  Solidna prva cetvrtina... Vodi Majami 25-23.. Mislim da bi trebalo ovo da prelome u 3/4 ali videcemo... Opet centri Hornetsa(mislim na Vesta) prave probleme Majamiju u odbrani... Bos lepo otvorio utakmicu
                  I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

Kakav start, ovo nije normalno. &*#GI(] &8@^J &8@^J &8@^J
                    Jbt, imamo igru pod kosevima i sut za 3 u isto vreme, ne mogu da verujem. h5g6k8
                    sigpic

Comment

jel ima nesto dobro danas, nesto sam smoren #%d*
                      http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Wade ponovo u beast mode-u, 24 poena u 1. poluvremenu l5'%9 Miami gubi 1 poen razlike...
                        sigpic

Comment

Bice ovo neizvesna tekma... Vejd odlican, agresivan vec ima 13 izvedenih penala za poluvreme, mada previse razigrava sebe u prvom poluvremenu, nema nijednu asistenciju... LeBron "quit" u prvom poluvremenu bice to bolje u nastavku...
                          P.S. I da ko god da kaze da je LeBron zasticen kod sudija taj ili nema pojma o kosarci ili nije pogledao nijednu utakmicu LeBrona u celoj njegovoj karijeri ili je hejter pa ceka da ga pljuje...
                          I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3092.msg213918#msg213918 date=1292289391]
                            Kakav start, ovo nije normalno.
                            [/quote]

gde ima se gleda, na atdhe ne radi
                            http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

http://www.livescorehunter.com/index...amp;Itemid=207

Otkad je Rose zaradio 2 brza faula u prvoj totalno poremecen ritam, ne mozemo da pogodimo okean sa broda. #%d*
                              sigpic

Comment

Working...
                              X