X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Week 2 (1.November - 7. November)

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Odg: Week 2 (1.November - 7. November)

Pre nego navalimo na drugu nedelju, jedan kratak osvrt na prvu....
    Na zvaničnom sajtu NBA proglašeni su najbolji igrači u prvoj nedelji sezone....

http://www.nba.com/2010/news/11/01/p...s=iref:nbahpt2

Comment

Bravo za Ronda, kralj asistencija &8@^J
      A ovog drugog necu ni da pominjem, njega ne podnosim, lik mi je toliko antipatican &*(@W6
      sigpic

Comment

Gasol izgleda nekako mlitavo,ali je igracina. l5'%9
        Samo tako Pau i u sledecoj sedmici....Go Lakers !!! &d$7

I naravno svaka cast Rondu.
        sigpic

Comment

[quote author=Flash link=topic=2981.msg187702#msg187702 date=1288649636]
          Bravo za Ronda, kralj asistencija &8@^J
          [/quote]

Koliko bi asistencija imao da je Shaq pogađao sve zicere kojima ga RR hranio... $%&5qw7

Comment

Kakva igra bre, kakva odbrana, nastavila se cetvrta cetvrtina iz meca sa Detroitom...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Vidim Deng se razigro +*@WT*48*,posto ne gledam utakmicu znas li T-Mac zasto vec duze vremena na NBA.com stoji da su jos 3 minute do kraja cetvrtine,jel neki problem na njihovoj stranici ili se nesto desava na utakmici?
              TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Do njih je, i prati bre tekmu ovde, kakav crni NBA.com. #%d* @(*6sd$%

http://sports.yahoo.com/nba/boxscore?gid=2010110104

sigpic

Comment

Po ovome sto vidim igraju odlicno,Deng ima izvanredan procenat suta i ovo nam je potrebno da se vidi da imamo sirinu u ekipi,da ne zavisimo od samo jednog igraca.
                  TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

Comment

Ne zavisimo od jednog, zavisimo od 2. h5g6k8

Aldridge nas ubi, nema ko njega da cuva ovde...
                    sigpic

Comment

Ja sam zadovoljan kako je pocela sezone,kako bude odmicala bit cemo sve jaci.Meni je zasad ovo idealno vodimo oko 10 razlike,a igrac sa fantasy Aldridge briljira h5g6k8.Bolje je ipak da stane malo ne bi valjalo da se previse raspuca.

Comment

i moj fantasy igrac Aldridge dominira!

ali bullsi isto &d$7

Comment

Ovaj Deng nije normalan,pozlatile mu se ruke,samo da hoce ovako nastaviti u iducim utakmicama,a odoh sad spavat,ovde je sve rjeseno.

Comment

Deng 40 poena &8@^J &8@^J &8@^J

Comment

Auuu Deng &8@^J

Zahvaljujuci Dengu, i Portlandovim omasenim trojkama, Cikago do lake pobede, D-Rose dabl-dabl.

Comment

Working...
                              X