Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moze li prenos derbija Miami-Boston na otvaranju NBA sezone?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Moze li prenos derbija Miami-Boston na otvaranju NBA sezone?

Igra se veceras u 01:30!bio bi to lep uvod u novu sezonu.

Odg: Moze li prenos derbija Miami-Boston na otvaranju NBA sezone?

Dobrodosao Nox (*#^R^

Nazalost ne moze biti prenosa jer je SK izabrao za termine petak i nedelju i prvi prenos ce biti Orlando - Miami.
    Za nocas cemo morati da se snalazimo preko strimova. @(*6sd$%
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Mogao je SK,da se potrudi da obezbedi,barem jos jedan prenos,ali ajde,sta je tu je,valjda ce biti dobre kosarke...

Comment

T-Mac imas li neki stream, ja ne mogu da nadjem?
        sigpic

Comment

Bice, bice, samo ja necu gledati tekmu od pocetka, valja spavati. $#^%RT
          Ukljucujem se na drugo poluvreme i gledacu preko ovog League Pass Free Preview-a, bruka koliko je mocna stvar. &8@^J
          Imas temu na forumu, registracija je brza i jednostavna i imas league pass do kraja oktobra.

Sigurno ce neko gledati i od pocetka, pa ce ostaviti stream.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja moram da kupim ovaj League Pass, slika je mocna!

Comment

Bruka koliko je slika dobra!!
              Au T-Mac toliko smo cekali da sezona pocne a ti naso bas veceras da spavas $8#a
              sigpic

Comment

Sta mislite, razmisljam o kupovini NBA League Pass-a. Da li vredi za one pare ili ne?

Slika je extra!

Comment

Ma moram bar malo, zato cu ranije da legnem i stizem na drugo poluvreme Boston - Miami i celu LA - Houston. +*@WT*48*
                  Sutra ce tek biti ludnica, igra se cini mi se 12 ili 13 utakmica, tu tek League Pass dolazi do izrazaja. +*@WT*48*

Dule, ako imas kintu uzimaj svakako, i ja bih to uradio da ne moram rano da ustajem skoro svaki dan.
                  sigpic

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2960.msg184438#msg184438 date=1288113864]
                    Sta mislite, razmisljam o kupovini NBA League Pass-a. Da li vredi za one pare ili ne?

Slika je extra!
                    [/quote]

Naravno da vredi,imas 7 meseci vrhunske kosarke i mogucnost da gledas SVE utakmice. h5g6k8 Ja sam juce uplatio,pre cu da dam na to nego na druge gluposti.

Sto se ustajanja tice bas je to prednost Pass-a,mogucnost da gledas arhivu kad tebi odgovara. %QWT&W

Comment

Naravno, ali ipak mi nije to to kad gledam snimak. @(*6sd$%
                      Zato cu nocas na miru odgledati ove 2 tekme i posle popodne ili uvece Portland - Phoenix.
                      sigpic

Comment

a preko cega se gleda taj liga pas i koliko kosta? I#^@8

Comment

http://www.sportklub.info/forum/index.php?topic=2944.0

Comment

NBA League Pass kupujem definitivno! Alal im vera!

Comment

Working...
                            X