Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Off Topic Caffe

Danas sam na sajmu kniga uzeo besplatne kondome i besplatan lebac da se celo drustvo najelo. $#^%RT
    sigpic

Comment

Ja cu danas pojesti tastaturu sa kecapom, majonezom i senfom ako opet padnem na tiket.

Comment

Nemoj 'leba ti, ako padnes ti, padam i ja.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2942.msg185738#msg185738 date=1288390257]
          Nemoj 'leba ti, ako padnes ti, padam i ja.
          [/quote]

Kako to?

Comment

Pa verovatno zato sto smo igrali skoro sve iste meceve. #%d*
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Zajedno cete da jedete tastaturu h5g6k8,salim se nadam se da cete dobiti.
              TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2942.msg185741#msg185741 date=1288390312]
                Pa verovatno zato sto smo igrali skoro sve iste meceve. #%d*
                [/quote]

Onda ajde da pojedemo tastaturu, sta ces od priloga?

Comment

Neka, ja cu bez priloga. $#^%RT
                  sigpic

Comment

Uzmi malo kecapa da ne bude suha tastatura h5g6k8
                    TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2942.msg185747#msg185747 date=1288390449]
                      Neka, ja cu bez priloga. $#^%RT
                      [/quote]

Ma cekajte jos nisu ne pocele utakmice, a jos nismo ni pukli na nijedan tiket.

Comment

E, ali ako padnete tikete morate nam poslati snimak da se uverimo svi da ste pojeli tastature &*#GI(]
                        sigpic

Comment

[quote author=Flash link=topic=2942.msg185756#msg185756 date=1288390701]
                          E, ali ako padnete tikete morate nam poslati snimak da se uverimo svi da ste pojeli tastature &*#GI(]
                          [/quote]

Mozemo ti poslati slike tiketa, a kako tastaturu da slikamo u nasim stomacima?

Comment

ja cu pojesti tastaturu kad Arroyo bude organizovao jedan napad &*#GI(]

Comment

[quote author=Melo link=topic=2942.msg185759#msg185759 date=1288390809]
                              ja cu pojesti tastaturu kad Arroyo bude organizovao jedan napad &*#GI(]
                              [/quote]

Ja cu da pojedem celo kuciste kad Nenad Krstic jednom sutne za 3 poena. $%&5qw7

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2942.msg185758#msg185758 date=1288390758]
                                [quote author=Flash link=topic=2942.msg185756#msg185756 date=1288390701]
                                [/quote]

Mozemo ti poslati slike tiketa, a kako tastaturu da slikamo u nasim stomacima?
                                [/quote]

Ma kakve slike u stomacima, mislio sam da snimite dok jedete tastaturu... $#^%RT
                                sigpic

Comment

Working...
                                X