• Time
  • Show
Clear All

• Re: Off Topic Caffe

Nate Rorinsson objavio na FB

(%fsd%&j

Comment

[quote author=dejan1111 link=topic=2942.msg211320#msg211320 date=1291681050]
      "Banner 18" - The 2010 Boston Celtics Anthem

[/quote]Lebron got Rondo'd
      &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

Comment

E, ako Nate udje u startnu postavu na All Star-u, onda stvarno... h5g6k8
        Bas me zanima ko ce mu biti izazivaci u kucanjima, Shannon Brown bas razocarao prosle godine. +-*^%*
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Treba nagovoriti Carter-a da dođe, da nauci ove malo kako se kuca. Proslogodisnje takmicenje je bilo ocajno, najlosije u poslednjih 10 godina. Ja bi voleo da ucestvuju Carter i Iguodala, moze i J-Rich. Stara garda, da opet uzivamo &8@^J l5'%9
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

NBA 2K11 - MJ's Greatest Moments
            NBA 2K11 Signature Moves
            NBA 2K11 Bulls vs. Genghis Khan - Commercial #5

$#^%RT
            sigpic

Comment

bok te materin jel ste vi znali za ovaj sport? fghj48d
              ukucajte u google lfl (i kliknete na to prvo sto izbaci)
              ja tek malopre uhvatio na areni, mislio neka zajebnacija, kad postoji liga i sve ono kao normalno se igra... moracu malo redovnije odsad da pocnem da pratim &(/+q &*#GI(]

Comment

Da,da odavno je to na areni... h5g6k8

sigpic

Comment

Spomenuo neko koledz basket,jel ste culi za Kembu Walkera za konektikat igra,strasan momak.

Comment

[quote author=Black Mamba 24 link=topic=2942.msg212673#msg212673 date=1292020674]
                    [/quote]evo ja danas prvi put "otkrio" $#^%RT

Comment

[quote author=carter985 link=topic=2942.msg212678#msg212678 date=1292021023]
                      [quote author=Black Mamba 24 link=topic=2942.msg212673#msg212673 date=1292020674]
                      [/quote]

Nemam reci,Amerika...savrsena zemlja. &+I}\

Sve se bave manekenstvom.Bas me zanima ako postoji All-Star utakmica po kakvom se kriterijumu biraju ucesnice. (%fsd%&j $#^%RT
                      sigpic

Comment

Kako bi bilo extra i da se zenska kosarka igra u ovom ,,outfit''-u $8#a Garantujem da bi bilo gledanije od NBA +*@WT*48* $#^%RT
                        sigpic

Comment

[quote author=Black Mamba 24 link=topic=2942.msg212690#msg212690 date=1292021659]
                          [quote author=carter985 link=topic=2942.msg212678#msg212678 date=1292021023]
                          [/quote]

Nemam reci,Amerika...savrsena zemlja. &+I}\
                          Sve se bave manekenstvom.Bas me zanima ako postoji All-Star utakmica po kakvom se kriterijumu biraju ucesnice. (%fsd%&j $#^%RT
                          [/quote]
                          stvarno ne znam koji bi bio kriterijum, nisam pametan $%&5qw7

&(/+q &(/+q p%8@ h5g6k8

Comment

Au, Artest-a mozga... &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                            Juce je izjavio kako bi voleo da Blake Griffin zakuca preko njega, da oseti kako to izgleda, a danas je izjavio kako nikako ne razume napad u trouglu, covek je vec godinu i po dana u LA-u. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

a sta si drugo ocekivao od rona
                              Trevor Ariza loses shoe, Ron Artest tosses it into the stands
                              &*#GI(]

Comment

Jeste li videli ovu reklamu na ESPN-u...[img alt=Angel]http://www.myemoticons.com/emoticons/images/msn/bling/gangster.gif[/img][img alt=Angel]http://www.myemoticons.com/emoticons/images/msn/bling/gangster.gif[/img]

2010 Kia Soul Hamster Commercial | Black Sheep Kia Hamsters Video
                                [color=rgb(51, 51, 51)] &*#GI(] [/color] &*#GI(]
                                sigpic

Comment

Working...
                                X