Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Off Topic Caffe

Ma to bre za proslu sezonu ocigledno.Ja kliknem na current standings i Cleveland prvi na istoku,a mecevi se ponovili svi kao prosle godine.
    sigpic

Comment

Vidim ja Klivlend utepo Boston i pitam se WTF (%fsd%&j

Comment

jel ima neko da je korisnik kds-a i da dosad nije imao arenu1 a sad je ima? $#^%RT

Comment

Stankovic postigao 3 gola,u pobedi Intera nad Parmom od 5:2. &8@^J
          sigpic

Comment

• Comment

Chudno mi da se preseli odma posle trejda tamo,ali ako je tacno,ja se radujem #$&+|r
              sigpic
              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Ljudi, jos jedno obavestenje, forum ce ovako izgledati najmanje narednih 7 dana jer su u toku veliki, veliki radovi i sprema se prelazak na novi forum.
                Naravno, bice isti kao ovaj, samo sa novom bazom koja ce biti bez trenutnih bagova i sa novim opcijama, a svi ovi postovi ce naravno biti prebaceni, tako da nemate sta da brinete.
                Znaci, samo strpljenja i onda cemo moci da uzivamo kao ljudi. ;)
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nema sanse, to je samo mosa, Pedja ne ide u PAO.

Comment

Shaq planira da gleda LeBrona protiv Cleveland-a h5g6k8
                    http://www.nba.com/2010/news/11/30/s...s=iref:nbahpt2

sigpic

Comment

• Comment

• Comment

Ja te vidim kao elbidzej kad stavim page encoding na "unicode"
                          http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Bice to sredjeno na novom forumom, nema da brines. @(*6sd$%
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

NBA on TNT Current Theme

Obozavam ovo kad gledam na TNT-u.

Comment

e drugari,je l neko ima onaj panini album sa nba slicicama? kakvi su utisci?

Comment

Working...
                                X