X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Off Topic Caffe

[quote author=Flash link=topic=2942.msg190020#msg190020 date=1288991517]
    [quote author=D-Wade link=topic=2942.msg190003#msg190003 date=1288991033]
    Bez uvrede, ali Ibrahimovic je za mene sminker, koji je previse placen, a malo pokazujes sa druge strane. Od kada je dosao u Milan nista nije uradio, protiv malo boljih odbrana, ne moze da dođe u gol sansu, a kada i dođe izvodi neke poteze, umesto da da gol, kao svaki normalan napadac.

Dzeko kojeg ja ne volim nesto, je doktor za njega $#^%RT
    [/quote]

Dzeko je doktor fudbala 7@$**
    [/quote]

Razumemo se. $8#a
    Dzeko asesino ! &d$7
    sigpic

Comment

Rondo igra bolje fudbal od Dzeka. &+I}\

Comment

Jedan je Leo Messi! &+I}\
        sigpic

Comment

[quote author=caniggia7 link=topic=2942.msg190051#msg190051 date=1288992583]
          Jedan je Leo Messi! &+I}\
          [/quote]

Zaboravio si na Kapetana Stivena. &+I}\

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2942.msg190054#msg190054 date=1288992639]
            Zaboravio si na Kapetana Stivena. &+I}\
            [/quote]
            Znam ali vidim da se prica o napadacima pa da kazem ko je najbolji.Naravno,Steve je unikat za sva vremena.
            sigpic

Comment

Jedan je Kevin Durent. &8@^J

Comment

Imam jedno pitanje za moderatore...

Moze li vreme na forumu da se podesi da bude kako treba, jer cesto me zbunjuje? #%d*
                sigpic

Comment

[quote author=Flash link=topic=2942.msg190143#msg190143 date=1288996080]
                  Imam jedno pitanje za moderatore...

Moze li vreme na forumu da se podesi da bude kako treba, jer cesto me zbunjuje? #%d*
                  [/quote]

To pitanje ide za admine.

Comment

Jebe nesto forum, sledecih nedelja bi sve trebalo da se sredi, tako da malo strpljenja jbg.
                    Naravno nista ne obecavam jer to nije do mene, kakvu informaciju dobijem ja, to isto prosledjujem vama. %QWT&W
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ok, hvala na obavestenju %QWT&W
                      sigpic

Comment

Hvala T-Mac. &8@^J

Comment

http://atdpweb.soe.berkeley.edu/2130...okes/liar.html

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

Comment

[quote author=dejan1111 link=topic=2942.msg190401#msg190401 date=1289041361]
                            http://atdpweb.soe.berkeley.edu/2130...okes/liar.html

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                            [/quote]

Haha &*#GI(] &*#GI(]
                            sigpic

Comment

nas su bas sjebali sa onim prosirivanjem ekipa za ep, i nisam oprimista da cemo izboriti london, pogotovo nakon odlaska dude.
                              i onako je vec bilo gusto, a sa ovim prosiravenjem, pored vec svih onih ne zgodnih ekipa doci ce i francuzi sa parkerom, noahom, thuriafom, talijani -bargani, galinari, belineli, mancineli, itede... ne pisem nam se dobro (%fsd%&j

Comment

Cekaj, Duda je definitivno otisao?
                                Ja mislim da nije jos... Jeste bilo nekih razmirica i prozivanja po medijima, ali cini mi se da je Duda jos pod ugovorom.
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X