Comment

• Re: Off Topic Caffe

I don't wish

Comment

ma opusteno, zezam se $8#a

Comment

[quote author=carter985 link=topic=2942.msg189239#msg189239 date=1288916064]
            ma opusteno, zezam se $8#a
            [/quote]

I ja se zezam.

Comment

Dirty Bogut

[youtube]de54ZpOfecU[/youtube]

Comment

Ko dobro zna engleski, poslusajte, mnogo pametnih stvari...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lQTGhyMWDqg&feature=player_embedded[/youtube]

Meni se posebno svideo deo kada govori o tome sta je pravi plejmejker, sta pravi plejmejker treba da radi i kako da se ponasa...
                I, naravno, ono sto sam ja jos prosle godine govorio za Wall-a, mora da bude u centru paznje i zato me nervira.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=dejan1111 link=topic=2942.msg189399#msg189399 date=1288958146]
                  Dirty Bogut

[/quote]

Bogut smrad.

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2942.msg189411#msg189411 date=1288959409]
                    Dirty Bogut

[/quote]

Bogut smrad.
                    [/quote]

Paa, nije ni Garnet neka cvecka, umeo je i on tako da udari...
                    sigpic

Comment

Dirty Bogut

[/quote]
                      kg je zapoceo.

sinoc na portland-oklahoma

inace jedan od mojih omiljenijih timova, pogotovo iz onog perioda kad su irali u njemu allen, lewis, radman i onaj crnja james cini mi se, sto je bio igrao i u buducnosti.

Comment

Nije kriv KG, on je samo hteo da podigne ruke i ne namerno ga zakacio. Bogut (&$E#

Comment

Ma svi znaju da je KG prljav igrac, pogledajte samo sta je rekao Villanueva-i pre neko vece. #%d* #%d* #%d*
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nemojte da ga dirate. //h*svb

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2942.msg189470#msg189470 date=1288962666]
                              Ma svi znaju da je KG prljav igrac, pogledajte samo sta je rekao Villanueva-i pre neko vece. #%d* #%d* #%d*
                              [/quote]

Nije to rekao Vilanuevi.. bilo na ESPN-u.. ako si gledao uzivo prenos bostona @(*6sd$%

Comment

[quote author=Melo link=topic=2942.msg189480#msg189480 date=1288963125]
                                [quote author=T-Mac link=topic=2942.msg189470#msg189470 date=1288962666]
                                [/quote]

Nije to rekao Vilanuevi.. bilo na ESPN-u.. ako si gledao uzivo prenos bostona @(*6sd$%
                                [/quote]

Ipak KG je dobar ko lebac.

Comment

Working...
                                X