• Show
Clear All

• Re: Off Topic Caffe

Nazalost Amazon shop ne moze u Srbiju.

Comment

Kobe potvrdio da ce igrati u Londonu 2012... %&ES7
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tx-vbQn84MI&feature=related[/youtube]
        &*#GI(]

Comment

Chuck je legenda, zamislite njega i Shaq-a u ovim halftime emisijama kad se O'Neal povuce. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
          Pa to ce biti gledanije od utakmica. &*#GI(]
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=carter985 link=topic=2942.msg188193#msg188193 date=1288790150]
            [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tx-vbQn84MI&feature=related[/youtube]
            &*#GI(]
            [/quote]

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] hahaha a Barkley k'o Homer Simpson &*#GI(]
            sigpic

Comment

ma trebate pregledati sve te klipove sa charlsom, ja sam umirao od smeha &*#GI(]
              ono who he play for i sve one ostale zajebnacije od kvizova... &*#GI(] &*#GI(]

Comment

Prvo, bruka kako dobra reklama... &8@^J

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k1NxucNqh3w&feature=player_embedded[/youtube]

A, onda i #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d*

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Pry6Cp0kSO0[/youtube]
                sigpic

Comment

t-mac nista od trade-a, nakon ovog plesa, vise nisam zainteresovn za walla &*#GI(]

Comment

Ajoj kralja kako se baca, ko da je krenuo na ples sa zvezdama &*#GI(]
                    sigpic

Comment

Koji ludjak je ovaj Wall &*#GI(]
                      TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Ovo je gore od onoga sto je Lebron radio, a vidim da je i on prestao da se baca, nema vise zajebancije.
                        sigpic

Comment

vidim da sam na onom topiku simpatizera stavljen ispod orlanda, u sistini nemam najomiljeniji klub, imam nekoliko omiljenih i nekoliko neomiljenih, pa navijam zavisno po potrebi.
                          tako da ako moze pored orlanda, da se dodam i ispod bostona? %&ES7

Comment

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZoC4yWWxFGs&feature=player_embedded[/youtube]
                            ahahahah &8@^J &*#GI(] &*#GI(] &8@^J &*#GI(] &*#GI(]

Comment

[quote author=carter985 link=topic=2942.msg188217#msg188217 date=1288792197]
                              [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZoC4yWWxFGs&feature=player_embedded[/youtube]
                              ahahahah &8@^J &*#GI(] &*#GI(] &8@^J &*#GI(] &*#GI(]
                              [/quote]

Gde nadje ovo...hahaha, koji kralj, Wall je nula za ovog, kako se samo baca &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                              sigpic

Comment

Boston ima najžešće navijače. Atmosfera u TD gardenu je uvek najbliža onoj na evropskim fudbalskim utakmicama...

Comment

Working...
                                X