Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Madrid 2018.

Caja Magica

Izasao je vec WTA zreb, kasnije cu da ga postavim, a zreb za ATP je u 18.30h.
    Glavni zreb za WTA pocinje vec sutra, dok za ATP pocinje u nedelju.

Titulu brane Nadal i Halep.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

WTA zreb:

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

mladozenja odustao

sigpic

with experience.

Comment

Sreca sreca radost...Boksi podeli tamo saveta u fantaziju u vezi zena pomozi drugarima
        Konkretno me zanima sta ce te sa Mertens da radite..

I da jel i Madrid ne tipujemo u nedelju mislim na suicid ,nego tek od ponedeljka?
        Last edited by 61563; 04-05-18, 16:11.

Comment

Kakva ruznoca od kompleksa.
          Dayman (a-a-ah...)
          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
          Champion of the sun (a-a-ah...)
          You're a master of karate and friendship
          For everyone

Comment

Upropastise taj fantasticni grad

Da neces fiksni na zene da krenes mozda?

tt
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Originally posted by miloolja View Post
              Upropastise taj fantasticni grad

Da neces fiksni na zene da krenes mozda?

tt
              Zavisi u kom kontekstku mislis...

Comment

Pa u tom u kome se raspitujes..jedino ako putujes u Madrid..pa si mislio nesto konkretnije

tt
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Pa u tom u kome se raspitujes..jedino ako putujes u Madrid..pa si mislio nesto konkretnije

tt
                  Znas mozda i razmisljam da krenem na neku ZENU...a teniserke ne to samo ono kao najbolja da podeli neki savet,kako razmisljanja posle obavljenog zreba

Comment

Ko bre? Mi koji imamo zene ili Bojana samo? Al to u one odaje moras da predjes

Prvo da prostudiram zreb.

tt
                    sigpic

Comment

hahahah..razmisljam u tom nekom pravcu....a samo prvi moze da deli savete,al ides i ti ka tom mestu...i naravno moji saveti su uvek plodonosni i dobrodosli jer ja ipak na malo drugaciji nacin igram ovaj fantazi...a realno sam najbolji

Comment

Kakav uzasan zreb imam..ne mogu da verujem [emoji102][emoji102]

Bokica ce da te pravo posavetuje, ja sam indisponirana opasno

tt
                        sigpic

Comment

Kakav uzasan zreb imam..ne mogu da verujem [emoji102][emoji102]

Bokica ce da te pravo posavetuje, ja sam indisponirana opasno

tt
                          Mene nece ,jer ja inemam zene,a i da imam ja ne prihvatm nicije savete ako ih ne trazim...a ti,ma bices ti ok...proci ce indisponiranost...polako

Comment

Ala si me utesio

Kako ne trazis savete kad si je pito za Mertens?

tt
                            sigpic

Comment

Ala si me utesio

Kako ne trazis savete kad si je pito za Mertens?

tt

Pa ne za sebe nego da pomogne vama ostalima koji je imaju i koji citaju forum a i igraju fantazi,ipak je ona 6 na svetu...

Comment

Working...
                              X