This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: Reprezentacija Srbije

FIBA u sredu odlucuje, maximalne kazne do 3 meca za "najaktivnije" u tuci &*#GI(]
    Opet smo ih zajebali &*#GI(] &*#GI(]

Prve tri tekme protiv Angole, Nemacke i Jordana, onda se kapiten vraca.
    Problem ce biti Teodosic ako ga kazne toliko.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=2737.msg158439#msg158439 date=1282494406]
      FIBA u sredu odlucuje, maximalne kazne do 3 meca za "najaktivnije" u tuci &*#GI(]
      Opet smo ih zajebali &*#GI(] &*#GI(]

Prve tri tekme protiv Angole, Nemacke i Jordana, onda se kapiten vraca.
      Problem ce biti Teodosic ako ga kazne toliko.
      [/quote]

Pa protiv Jordana nije ni bitno ali na prve dve pretpostavljam nece moci igrati i to ce biti problem

Comment

Pa dobro, nije da nemamo zamenu, Raduljica i Perovic su odlicne backup opcije.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nista ne brini, Raduljica i Perovic + Macvan koji komotno cuva petice + Novica + Bjelica + ... ne brinem se ispod kosa, brine me play. Ali ne toliko, jer imamo Dudu, sve ce to da se ispegla @(*6sd$%

Cak pre, ako Teo bude kaznjen, siguran sam da ce 50% na pleju igrati Tepic.

Comment

Pjleaj moze da igraju i Rasic i onaj drugi plaej sto bolje igra odbranu sa M se zove.
            sigpic
            Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Markovic
              sigpic
              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Ma kakav Rasic. #%d*
                On ako bude plej mozemo odmah da istupimo sa prvenstva.
                Markovic je odlican u odbrani, ali u napadu je smesan. Tako da se slazem sa Goldom, ako suspenduju Tea, Tepic ide na keca 100%.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Dobar je Rasic i Markvic,nemoj tako.
                  sigpic
                  Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

a Paunic??moze i on na keca kao alternativa,a Teo nece biti suspendovan vise od 1 tekme verujem,a tu je i Bjelica $#^%RT
                    sigpic

Comment

Ma jok, Paunic je isto specijalista za odbranu.
                      Plejmejker je vodja ekipe, tu mora da bude neki inteligentan i pouzdan igrac, a ne Rasic, Paunic ili ko vec...
                      sigpic

Comment

Rasic i Paunic se ne mogu porediti.
                        sigpic

Comment

[quote author=manda link=topic=2737.msg158596#msg158596 date=1282517007]
                          Rasic i Paunic se ne mogu porediti.
                          [/quote]

ko je bolji??
                          sigpic

Comment

Pa naravno Rasic.
                            sigpic

Comment

pa ne mislim bas tako,Rasic ima shut,Paunic odbranu,s tim sto Ivana nismo mnogo gledali ove sezone,kao ni predhodnih
                              sigpic

Comment

[quote author=dacha-czv link=topic=2737.msg158601#msg158601 date=1282517184]
                                pa ne mislim bas tako,Rasic ima shut,Paunic odbranu,s tim sto Ivana nismo mnogo gledali ove sezone,kao ni predhodnih
                                [/quote]
                                Pa mislio sam u napadacom dijelu,posto dolje rekosmo,ako Teo bude kaznjen,mislim da ce Rasic igrati vaznu ulogu na poziiju pleja.
                                Naravno moje neko misljenje,mada pretejerano ne pratim kosarku.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X