• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Shanghai 2017.

U nadi da cemo ispisati makar par strana
    sutra je zreb, a inace

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

zreb

http://www.protennislive.com/posting/2017/5014/mds.pdf

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Nista, vreme je da vidimo da Fed nesto opet osvoji. Dosta je uzivao i putovao.

Comment

to poludelo pod stare dane

sigpic

with experience.

Comment

Chung se sprema da postane, ne bas legenda suicida, ali istaknuti clan

sigpic

with experience.

Comment

Kakva legenda samo tri tipa na Aguta, Wu Di ce postat legenda

Comment

Tiafoe izbacio Paira, a Tsitsipas Kachanova, zanimljivi rezultati od jutros

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by Mrkela View Post
                Kakva legenda samo tri tipa na Aguta, Wu Di ce postat legenda
                Naoštrio se moćni Wu.

Mora odbraniti čast kineskog tenisa, nema mu druge

Comment

Originally posted by p4p1 View Post
                  Naoštrio se moćni Wu.

Mora odbraniti čast kineskog tenisa, nema mu druge
                  Jel ako dobije Wu samo ti prolazis prvo kolo na fantaziju?
                  sloboda ili ništa

Comment

Wu trenirao sa Rogerom i ja odigram protiv njega, kakav danak neiskustvu

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by mark it zero View Post
                      Jel ako dobije Wu samo ti prolazis prvo kolo na fantaziju?
                      Ma jok, nisam jedini. Ali je svakako uvek zanimljivo navijati da ispadne što veći broj ljudi, kad bih inače u životu upalio da gledam Šardija i Wua? Suicide prava propaganda tenisa

Evo ga i brejk

Comment

Originally posted by p4p1 View Post
                        Ma jok, nisam jedini. Ali je svakako uvek zanimljivo navijati da ispadne što veći broj ljudi, kad bih inače u životu upalio da gledam Šardija i Wua? Suicide prava propaganda tenisa

Evo ga i brejk
                        Ma ja sam se vodio time da Wu dobije, ali odigrah mucenog Kacanova
                        sloboda ili ništa

Comment

Kontam ja da baš gotiviš Karena, više puta si verovao u njega.
                          Ma i Delpo jedva dobio, nisam gledao, ali kaže shminka da je lik jedno vreme hodao po terenu. Sreća pa je protiv Basilašvilija igrao. Mogao je baš masovni egzodus da bude danas

EDIT: Šta pogađa Wu jbt
                          Last edited by p4p1; 09-10-17, 15:43.

Comment

Bas cudno sto je Delpo jedva hodao po terenu
                            steta sto ga Basilashvili nije izbacio, imao je nekoliko brejk lopti na 4:4 u 3.setu

sigpic

with experience.

Comment

Bas steta sto nije ispao i Del Potro pa da bude potpuno ciscenje

Da je Wu mladic pa ajde, ali lik ima 26 godina, najbolji rejting oko 140, 0:3 skor ove sezone... i bas sad nasao da odigra mec karijere
                              sigpic

Comment

Working...
                              X