Majami 2017

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Majami 2017

Pošto za koji dan počinju kvalifikacije, red je da imamo i temu.

Prošlogodišnji osvajači Azarenka i Djoković

Vika ne brani titulu jer je u međuvremenu postala mama, pa je još na porodiljskom, a i Djoković je pod ozbiljnim znakom pitanja usled povrede.

Oficijelni sajt Majami 2017

Oficijelni YT kanal

Oficijelni FB

Oficijelni TW

Vremenska razlika je +5 sati.

Ostatak dodajte sami
    Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
    Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
    "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Marej ne igra Majami zbog povrede, iste kao Djokovic

Andy Murray 4 mins ·
    Facebook Mentions ·
    Hey everyone.. Unfortunately due to a right elbow injury I won't be able to play in Miami. Apologies to the fans, it's one of my favourite tournaments. The focus now is on getting ready for the clay season. Thanks as always for the support.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

Zao mi je sto RF gubi sansu i da se protiv njih pokaze kao trenutno najbolji, brz oporavak i Endiju. Ajmo Roger, od 2006. nisi dogurao do finala Majamija.

Comment

Federer broj jedan do kraja godine ovim tempom.
        sigpic
        "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
        AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

Originally posted by maliajnstajn View Post
          Jos neki sitnis da pribere pa vec ide na WTF

Comment

Originally posted by maliajnstajn View Post
            Ja se nadam da nece juriti prvo mesto, tj. da nece ubacivati vise turnira na sljaci zbog toga.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
              Ja se nadam da nece juriti prvo mesto, tj. da nece ubacivati vise turnira na sljaci zbog toga.
              Ja mislim sve zajedno na sljaci treba da odigra samo Rim ili Madrid plus 3-4 kola RG i hajmo na travu. Nije za njega prasina.
              sigpic
              "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
              AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

I endi se povuko sa turnira zbog povrede....
                http://www.eurosport.com/tennis/miam...98/story.shtml

Izvivnjam se zbog ponovljenog posta. Svaka cast Bojana, skoro uvek prva saznas i objavis vesti. Sada nisam to ocekivao, i nisam toliko komentara pogledao unazad.
                Last edited by 147; 18-03-17, 18:31.

Comment

Za Djokovica se jos ne zna 100%, ali ako se i on povuce, onda je Stan prvi nosilac, i to ce biti prvi put da je Stan prvi nosilac na tako velikom turniru.

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
                    Kao da mu trebaju bodovi sa šljake da bi bio prvi.

Comment

Evo Visko sad rekao u studiju da su oni imali informaciju i za IW da Djokovic nece igrati.

sigpic

with experience.

Comment

Au brutalno se ovime zakuhava situacija na touru. Igra li Milos?

Ajde Carreno
                        1. Andrey Rublev
                        2. Thanasi Kokkinakis
                        3. Alexander Zverev
                        4. Ernesto Escobedo

Renesansa tenisa u 2016 godini.

Comment

Bez Mareja i Novaka, veliku priliku ima Nadal da osvoji masters koji mu nedostaje.
                          Originally posted by Casiraghi
                          Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                          Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                          Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Originally posted by MareLFC View Post
                            Bez Mareja i Novaka, veliku priliku ima Nadal da osvoji masters koji mu nedostaje.

Da Nadal može osvojiti Miami ako mu netko skine Rogera i Kyrgiosa sa puta.

U ovom trenutku Rafa ne može preko Rogera. Ako se Kyrgiosu igra Rafa ne može nikako ni preko Kyrgiosa. Sve ostale može i mora da dobije

Svakako prvi in največji favorit bit če Roger.

Comment

Mozda je Fed trenutno u najboljoj formi, ali Majami njemu nikad nije preterano prijao, poslednji put je igrao finale jos 2006.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                              X