Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Молба за брата Индига да обузда свог кандидата , добиће јендносмерну карту за Бановиће пре изборне тишине
    sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Originally posted by 61563 View Post
      mogu samo i tebi da preporucim film Poltron Cvijanovic odlicno odigrao,samo nemoj i ti da skapiras pogresno ulogu Cvijanovica,glumi negativca da tako kazem
      Pa nemoj i po nama udarat Sjeti se, tvoji su neprijatelji "preko Bare", među Republikancima.

Comment

• Originally posted by luka View Post
        Pa nemoj i po nama udarat Sjeti se, tvoji su neprijatelji "preko Bare", među Republikancima.
        Brate ja sad odo da gledam Ls,ti pogledaj film,ovde ima ljudi sa kojima mogu i da polemisem,i da se zezam (ajnstajn),a ima i grupa ko ti koja nije jos dostigla taj nivo,iako znam da bi ti jako zeleo da se preko mene nesto dokazujes i dodvoravas gazdama,necu ti pruziti to zadovoljstvo

pozdrav

Comment

• Вероватно се гледа брат контролеро , ем ај рајт ?

sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Originally posted by 61563 View Post
            Brate ja sad odo da gledam Ls,ti pogledaj film,ovde ima ljudi sa kojima mogu i da polemisem,i da se zezam (ajnstajn),a ima i grupa ko ti koja nije jos dostigla taj nivo,iako znam da bi ti jako zeleo da se preko mene nesto dokazujes i dodvoravas gazdama,necu ti pruziti to zadovoljstvo

pozdrav
            Uživaj prika, samo se ti ništa ne sekiraj.

Comment

• Originally posted by Lord Gangara View Post
              Молба за брата Индига да обузда свог кандидата , добиће јендносмерну карту за Бановиће пре изборне тишине
              Sve je pod kontrolom, malo je veci ekscentrik I slobodnog uma, voli da hoda po ivici ostrice zileta, tu sam da ga obuzdam ali nikako ugusim. Lobiram I drzim ga u igri, samo to salji vinjak da imam sa cim da radim
              There's something wrong with me chemically
              Something wrong with me inherently
              The wrong mix in the wrong genes
              I reached the wrong ends by the wrong means
              It was the wrong plan
              In the wrong hands
              With the wrong theory for the wrong man
              The wrong lies, on the wrong vibes
              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Pa u tvitu pise: he's going to be a father, dakle postace otac najdalje za 9 meseci, a sumnjam da je bas objavio celom svetu cim su videli da je test pozitivan.
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Onda možeš samo reći da ne znaš odgovor na moje pitanje, bez filozofiranja.

Nadam se da ćeš biti manje takva kad ti se ON vrati.

Comment

• Kakvo pitanje, takav odgovor

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Hvala gospođo.

Comment

• I drugi put

sigpic

with experience.

Comment

• Drugi put ću postaviti trik pitanje.

Comment

• U kojoj je nedelji trudnoce?

sigpic

with experience.

Comment

• Možda, ali znam da mi to ne bi znala odgovoriti, pa stoga nije zanimljivo.
                              Više nešto u smislu, ti misliš da znaš, pa se ispostavi da ne znaš.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                                što ovaj luka, gen od im. luk..filozofira

kako će to medeno dete da bude baš su prelsadak par
                                Nije nego ona nešto kao ima pik na mene. Ili je ovaka prema svima.
                                Al ja pružam šansu ljudima, znam da u neizvjesnosti čeka prvi mjesec dogodine, pa je razumijem.

Što je najgore, znam da bi joj bio drag da me upozna

Comment

Working...
                                X