This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Wimbledon 2014. - Uživo komentarisanje mečeva

Tema koja ce sluziti za uzivo komentarisanje meceve, kao i za komentarisanje kvalifikacija, a i svih ostalih vesti dok se ne otvori glavna tema.

Izasao je zreb za kvalifikacije za muskarce i to dubl, uskoro ce valjda i ostalo da izadje
    GENTLEMEN'S QUALIFYING DOUBLES DRAW
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Ko donosi sreću ove godine za Vimbldon?

Comment

Zakljucili smo da ce Proto da donese Roletu pobedu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Izasao je i zreb za singl kod muskaraca:

GENTLEMEN'S QUALIFYING SINGLES DRAW

Filip protiv Delica, a Damir protiv Ante Pavica u 1.kolu

sigpic

with experience.

Comment

Filip može protiv Bozoljca u trećem kolu
          Mada kakav je žreb...

Comment

Izuzetno teško prvo kolo za Damira

kako ovdje upadaju LLi? Damir 5. nosilac

Comment

Originally posted by shminka View Post
              Izuzetno teško prvo kolo za Damira

kako ovdje upadaju LLi? Damir 5. nosilac
              Žrebanjem. Dakle, može biti i prvi nosilac, to nikome ne garantuje mesto u žrebu kao LL.

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
                Zakljucili smo da ce Proto da donese Roletu pobedu
                khm, khm....
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

OOP za danas, igraju sva trojica:
                  http://www.wimbledon.com/en_GB/score...ule/index.html

Fica igra 4. mec na terenu no.4, Bozoljac isto 4. mec ali na terenu no.14, a Damir 2. mec na terenu no. 16
                  mecevi pocinju u 12h

sigpic

with experience.

Comment

Dzumi pred poraza, 1-1 u setova i gubi sa brejkom. Borna vodi sa brejk u prvom protiv Herbera, ajmo Borna, mozes ti to mali!!!!

Damir 0-3 sa dva brejka, gotovo je...
                    Last edited by Stefan-kobe; 16-06-14, 14:13.
                    OVAKO

Comment

Bagel
                      OVAKO

Comment

Koji choke Uchiyame

Comment

Ma nije Damirova igra nikako za travu, njegov nivo su ch na sljaci a ovu nedelju je mogao da iskoristi u tunisu ili milanu jer su zrebovi poprilicno tanki

Comment

Originally posted by earthSRB View Post
                            Koji choke Uchiyame
                            vratio se junacki

taro daniel je choknuo za medalju protiv harya, bas mi krivo jer je decko odlican, bice od njega nesto sigurno uskoro

Comment

Originally posted by FeliLopez View Post
                              vratio se junacki

taro daniel je choknuo za medalju protiv harya, bas mi krivo jer je decko odlican, bice od njega nesto sigurno uskoro
                              Kad god računam na njega posle nekog boljeg rezultata on razočara
                              A kakav je raspad Rajan postao...

Comment

Working...
                              X