Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• T-Mac niti je ono bio penal,niti je ovo nase...budimo realni...ono je bio prirodan polozaj ruke...a ovo je flopovanje Ilieva...

Comment

• Samo sam uporedio, ako nije sviran penal za Spartak nije smeo da bude sviran ni Partizanu!
      Isto tako, da je svirao oba penala niko se ne bi bunio!
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Aaaa, napuniće vas Vojvodina u narednom kolu bez brige, a tek Zvezda za 2 nedelje...

Lopovi bre, bravo za publiku!!!
        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
        C'E SOLO L'INTER

Comment

• E tako vec moze

Comment

• Ko sme da se kladi da ce ucackati jos jedan do kraja?
            Ne znam samo zasto mi ovo treba, 4-5 godina nisam gledao nijednu Partizanovu utakmicu i sad sam nasao...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Da je namesteno sada bi golman ostao zaledjen i Krstajic bi dao gol...Ovaj penal je cisto sudijsko "pomaganje" vodecim timovima u drzavi...to se radi i u Spaniji i Enegleskoj,Italiji itd itd...Mada ja ne bih voleo da pobedimo jer ako na kraju osvojimo titulu bice da je zbog ove utakmice

Bolje cak da izgubimo,pa da se lepo takmicimo do kraja

Comment

• Lepo sam rekao, ne znam samo sta mi je ovo trebalo...
                sigpic

Comment

• Neverovatno, kako nekog može ovoliko da kenja???

Ovo je nameštaljka a ne Palermo-Cesena!!!
                  IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                  ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                  C'E SOLO L'INTER

Comment

• Ja zato retko gledam zvezdine utakmice ;)

Comment

• 1-2, lep gol iz slobodnog udarca

Comment

• I maestralno Tomic za 2:1
                        sigpic

Comment

• Originally posted by Krle View Post
                          Neverovatno, kako nekog može ovoliko da kenja???
                          Sta,sad su i slobodni udarci user?
                          sigpic

Comment

• Jaooooooo, kako ce na kraju da pobede
                            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by Krle View Post
                              Neverovatno, kako nekog može ovoliko da kenja???

Ovo je nameštaljka a ne Palermo-Cesena!!!
                              Budi malo realan, u mecu Palermo - Cesena je bilo 2-0, i Cesena je igrala sa 3 igraca manje, i Cesena daje 2 gola u nadoknadi vremena, a ovde lep gol iz slobodnog udarca.

Comment

• Jebi govna pilicarska jebiiiiiiiiiiii jebiiiiiiiiii valjajte se sad da bog svi poumirali sad se valjajte mamu vam drljavu onu smrdljivu!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Working...
                                X