X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• NBA 2013/14 - 11. WEEK (6/1 - 12/1)

1554504_545116675595780_184918322_n.jpg

Ode Luol u Cleveland za Bynum-a. Start the tank season!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Chicago

Comment

GG WP što se tiče sezone !
        Originally posted by Brajkula
        Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

NBA 2013/14 - 11. WEEK (6/1 - 12/1)

Pa, to je bilo jasno cim je Derrick-u pokleklo koleno u trecoj cetvrtini protiv Portland-a. Meni se iskreno mnogo svidja potez, jos kad bi ugrabili nekog visokog pika i Bog da nas vidi.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Strasan potez Bullsa

Jel pik prve runde pripadao Kingsima ili sam ja lose razumeo?

Postava - Derrick, Jimmy, Parker, Mirotic, Noah

Comment

Pripada njima, ali je protected top 12, dok bi 2015,2016 i 2017 bio protected top 10.

Moj mozak tek malocas skapirao koliko ovaj trejd moze da bude dobar za njih, jer ovim potezom su najavili da definitivno jure neku zverku na draftu.A i kada bolje razmislim nije ni bas ocekivano, jer ovim trejdom ce puno ustedeti.Kasnije u toku dana ce otpustiti Bajnama.Jos ce imati pika iz prve runde od Sarlota, ako budu medju deset najgorih ekipa.Tako da im sada ide u prilog sto se Sarlot bori za PO.

Comment

Buzz in Reno here at D-League Showcase is that Courtney Lee-for-Jerryd Bayless trade expanding to include third team: Oklahoma City
                Word is that OKC's Ryan Gomes will be added to trade to and goes to Boston ... with Celtics then expected to waive Gomes
                Thunder involvement in this manner would create some extra luxury-tax wiggle room for OKC ... presumably to set them up for another trade
                To recap: Celts get Bayless and Gomes and likely waive Gomes. Grizz get Courtney Lee. Some second-rounders likely involved to tie it all up
                Dobicemo Bayless-a i tog Gomes-a kog cemo otpusiti verovatno. Ko je dobio vise u ovom trade-u po vama?

Inace, dobro nam ide da propustimo PO, gubimo sve zivo. Samo tako da nastavimo
                sigpic

Comment

Mozda Celtics-i.....jer su se otarasili ugovora od Courtney-a, koliko kapiram to im je bila motivacija za ovaj trejd...ko ce znati sta Danny Boy priprema da uradi sa zelenbacima u narednom periodu.

Comment

Ako Mirotic ovako igra u Evropi,sta ce tek da radi u Nba,samo treba da ide jos u teretanu

Comment

Originally posted by Vule_89 View Post
                      Ako Mirotic ovako igra u Evropi,sta ce tek da radi u Nba,samo treba da ide jos u teretanu
                      Pa bice slabiji u NBA, bar na pocetku...

Salim se ja malo, nece u startu igrati startnog PF-a. Mozda Taj pocne sezonu, ali bi Mirota mogao da preuzme minutazu startera do plejofa

Comment

Comment

Kakav je koščurina u vidu Bynuma bačena na sto! Da vidimo ko će ga zgrabiti sada kada je FA.
                          ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
                          I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

Koliko smo mi bizarna ekipa - bolje igramo u gostima nego kod kuce

Comment

http://espn.go.com/new-york/nba/stor...anlike-conduct

Mentol

Comment

Working...
                              X