PDA

Pogledati punu verziju : Web development za pocetnika

Mr. Wolf
16.10.2013, 17:54
Planiram da pocnem da se bavim web programiranjem. Posto sam apsolutni pocetnik, trebaju mi saveti od nekog ko se dobro razume u ovo:

Odakle poceti, kojim redom uciti (HTML, CSS, Java, PHP,....itd..itd... ) , preporuka za neke sajtove ili neke knjige ???

:)

Black Mamba 24
16.10.2013, 18:35
HTML je osnova jbg. CSS je zapravo HTML, samo malo stilizovaniji, ako prvi naucis smatraj da si i drugi. :D
Java i PHP i nisu tako jednostavni, prvo HTML dobro naucio pa se obrati za dalje... :biggrin:

Evo ga za HTML : http://www.w3schools.com/html/
A imas brdo sajtova stvarno, nikakve knjige ti nisu potrebne.

Vanja #66
16.10.2013, 20:30
Nista ti vise ne treba od ovoga sto ti je Zmijak ostavio... Sve postepeno i redosledom koji su oni predlozili...

l1m4r
16.10.2013, 21:12
E ovako, drug i njegov brat koji zive od weba, tj fronta i backa, su mi da li ovaj sajt http://freecourses.tutsplus.com/30-days-to-learn-html-and-css/ i rekli mi da sve osnove mogu ovde da se nauce :). Izvoli pa sljakaj :)

Black Mamba 24
16.10.2013, 21:57
Ma kojih 30 dana jbt, za dva dana HTML da sabijas, jos jedan dan CSS i to je to. :D
Verovatno ce zaboravljati te kodove ako ih ne bude koristio duzi period, ali lako se priseti. :D

apacrow
16.10.2013, 23:21
CSS je zapravo HTML.
Pravicu se da ovo nisam procitao. :)

A, samo da napomenem da kad bi se sve svodilo na Client Side Coding
sa bazicnim HTML-om i CSS-om onda bi se svi bavili time. :D

Black Mamba 24
16.10.2013, 23:43
Pravicu se da ovo nisam procitao. :)

A, samo da napomenem da kad bi se sve svodilo na Client Side Coding
sa bazicnim HTML-om i CSS-om onda bi se svi bavili time. :D

Pretera ga i ti, nisam bukvalno mislio. HTML-om kreiras, CSS-om stilizujes, zapravo, vrsi neku funkciju moderatora, takodje pojednostavljuje posao i daje ti neke nove mogucnosti koje nemas kod basic HTML-a.

apacrow
16.10.2013, 23:48
Vidis da mozes kad hoces. :D Lepo objasni coveku.