This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Roland Garros 2013. - Uživo komentarisanje mečeva

Ukoliko imate već šta da kažete u vezi drugog po redu GS u godini, a dok čekate zvaničnu temu.. izvolite... Kvalifikacije počinju sutra 21. maja.

WC za glavni žreb dobili:

- muškarci: Marc Gicquel (FRA), Alex Kuznetsov (USA), Nicolas Mahut (FRA), Adrian Mannarino (FRA), John Millman (AUS), Gaël Monfils (FRA), Lucas Pouille (FRA) i Florent Serra (FRA);

- žene: Ashleigh Barty (AUS), Claire Feuerstein (FRA), Stéphanie Foretz-Gacon (FRA), Caroline Garcia (FRA), Irena Pavlović (FRA), Virginie Razzano (FRA), Aravane Rezaï (FRA) i Shelby Rogers (USA).

WC za kvalifikacije dobili:

- muškarci: Mathias Bourgue, Jonathan Eysseric, Quentin Halys, Calvin Hémery, Jules Marie, Axel Michon, Johan-Sébastien Tatlot and Maxime Teixeira (svi FRA) i Nick Kyrgios (AUS);

- žene: Manon Arcangioli, Séverine Beltrame, Estelle Cascino, Océane Dodin, Myrtille Georges, Amandine Hesse, Alizé Lim i Irina Ramialison, sve Francuskinje.

Kvalifikacije muškarci: https://en.wikipedia.org/wiki/2013_F...les_Qualifying

Kvalifikacije žene: http://en.wikipedia.org/wiki/2013_French_Open_%E2%80%93_Women's_Singles_Qualify ing

a:4:{i:682;a:5:{s:12:"polloptionid";i:682;s:6:"nodeid";s:7:"2667039";s:5:"title";s:8:"od 18-27";s:5:"votes";i:4;s:6:"voters";a:4:{i:0;s:5:"12219";i:1;s:4:"6206";i:2;s:5:"12337";i:3;s:4:"4294";}}i:683;a:5:{s:12:"polloptionid";i:683;s:6:"nodeid";s:7:"2667039";s:5:"title";s:8:"od 28-35";s:5:"votes";i:11;s:6:"voters";a:11:{i:0;s:4:"1823";i:1;s:4:"2001";i:2;s:4:"4504";i:3;s:2:"49";i:4;s:4:"4578";i:5;s:5:"10323";i:6;s:2:"44";i:7;s:4:"6230";i:8;s:4:"4998";i:9;s:4:"4943";i:10;s:4:"8331";}}i:684;a:5:{s:12:"polloptionid";i:684;s:6:"nodeid";s:7:"2667039";s:5:"title";s:8:"od 36-42";s:5:"votes";i:10;s:6:"voters";a:10:{i:0;s:4:"3962";i:1;s:5:"10109";i:2;s:4:"5794";i:3;s:4:"9755";i:4;s:4:"6976";i:5;s:4:"4927";i:6;s:4:"5100";i:7;s:5:"12130";i:8;s:4:"6904";i:9;s:5:"10629";}}i:685;a:5:{s:12:"polloptionid";i:685;s:6:"nodeid";s:7:"2667039";s:5:"title";s:3:"43+";s:5:"votes";i:10;s:6:"voters";a:10:{i:0;s:5:"10179";i:1;s:4:"7170";i:2;s:4:"4338";i:3;s:4:"4906";i:4;s:4:"1207";i:5;s:4:"2237";i:6;s:4:"3760";i:7;s:4:"6257";i:8;s:5:"10574";i:9;s:5:"12060";}}}
    100.00%
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Aaa, može anketa?
    "My body feels great. I mean, it´s only five hours"

Comment

Naravno da može. Hoćete ovde ili dan-dva kasnije kada se otvori glavna tema?
      I šta bi ste hteli da vas pitamo.. Ko će osvojiti RG?

Endrju o svom učešću na RG odlučuje u sredu, najverovatnije http://www.10sballs.com/2013/05/20/a...-by-wednesday/
      Last edited by miloolja; 20-05-13, 23:06.
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Mislim da je bolje da anketa bude u glavnoj temi, ova je samo za komentarisanje
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

Ah, važi!

Comment

Originally posted by miloolja View Post
            I šta bi ste hteli da vas pitamo.. Ko će osvojiti RG?
            [/URL]
            Pa, može i to... ;)
            Ali ja sam zamislila ovako: a) Nole u tri b) Nole u četiri ili c) Nole u pet ;)

Comment

Originally posted by Larisa View Post
              Pa, može i to... ;)
              Ali ja sam zamislila ovako: a) Nole u tri b) Nole u četiri ili c) Nole u pet ;)

Nisam sigurna da če se svima dopasti, inače nije loša ideja, ali možda za našu temu NĐ.

Hoće li se Delpo oporaviti? http://www.tennis.com/pro-game/2013/.../#.UZqRfaK542Y
              sigpic

Comment

Ja sam danas na tviteru procitala da je Delpo definitivno odustao od RG-a.
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

Vidjelo se to u Rimu, covjek nije igrao uopste

Comment

Ako neko oce u avatar, ja kazem da Noki osvaja
                    It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

Jel dovoljno onda reci da ne osvaja i upustiti se u borbu za avatar

Comment

Lajovic poslao krompirom ovom Francuzu u prvom setu
                        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Originally posted by shminka View Post
                          Jel dovoljno onda reci da ne osvaja i upustiti se u borbu za avatar
                          Da,da. Sta kad niko drugi ne moze da osvoji. Ili Nole ili Rale

Comment

Stan

Comment

Originally posted by shminka View Post
                              Stan
                              Zaboravih Eto imas i njega. 2 nedelje i potpis ispod nick-a. Moze?

Comment

Working...
                              X