X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Fantasy NBA 2009-2010

Predpostavljam da vecina zna o cemu se radi ;D

Napravio sam dve fantasy lige i sad mi treba jos igraca al iskljucivo aktivnih(jos malo slobodnog mesta ima) ;) ...Points liga(16-20 timova) i H&H (16 timova)......U ligama nece biti stranaca.....H&H - 4 divizije po 4 ekipe - 8 ekipa ide u play off ,a pobednici divizija ce biti nosioci u play off-u........

Svi zainteresovani nek se jave ovde ili na pm

Odg: Fantasy NBA 2009-2010

zainteresovan
    Ko pla?a sve to....ru?ak na vodi,ve?e na operi.....CIA snajka CIA!

Comment

Evo i ja...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

I ja.
        INDIANAPOLIS COLTS RULES
        http://lost-serbia.forumotion.com/forum.htm
        http://ikariam.rs/

Comment

Hocu i JA... Ali objasni malo bolje pravila itd...
          http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

Jos samo par mesta je ostalo i ligama...Svi koji zele jos uvek mogu da se prijave posto je Live Draft za 6-7 dana

Comment

Comment

Vidim da se zakuvalo ovdje,pa cu i ja da se prikljucim u ovu akciju,samo neka neko objasni pravila!
                sigpic
                Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Sta vas konkretno zanima?
                  Ovo nije klasicna fantasy igra gde mozes da biras igrace koje hoces, nego ce biti live draft kao kad klubovi biraju igrace sa NBA drafta.
                  Prvo se registrujte, pa pitajte za dalje.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Registrovao sam se... Znaci sada se ceka taj draft da bi izabrali ekipe?

Comment

[quote author=vuk link=topic=1919.msg99457#msg99457 date=1255976159]
                      [/quote]

Da...Ako mozes budi na draftu posto je to dosta bitno

Comment

[quote author=Tim Thomas link=topic=1919.msg99460#msg99460 date=1255976921]
                        [quote author=vuk link=topic=1919.msg99457#msg99457 date=1255976159]
                        [/quote][/quote]
                        A jel to komjuter automatski deli igrace ili se mi ,,bijemo,, za igrace?

Comment

Biras sam igrace koje zelis, tj one koji ostanu. ;D
                          sigpic

Comment

Danijele, hoces ulaziti u ligu cisto da znamo zbog broja ekipa.
                            Ima li jos zainteresovanih???
                            sigpic

Comment

Ja sam usao ;)
                              sigpic

Comment

Working...
                              X