X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=fc nadal link=topic=1649.msg79874#msg79874 date=1248987766]
    ..On ne zna igrati tenis.Samo ja znam 8)
    [/quote]

Tebi je fc kao mladjem pripala sva pamet i talenat vase porodice.
    Bilo oko cega da se povede tema, to nema pojima.

Zna li on ista?

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg79873#msg79873 date=1248987766]
      Pa idite kod zubara.
      Mora to svakih 6 meseci da se odradi.
      Nije za zezanje.

Idite sto pre. Bolje je na vreme da se ocisti nego da se vadi. To vas zubic opominje da mu nije dobro
      [/quote]

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg79876#msg79876 date=1248987907]

[/quote]

Daj kuci pobegulji da ljubi da prodje

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg79877#msg79877 date=1248987969]
          [quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg79876#msg79876 date=1248987907]

[/quote]

Daj kuci pobegulji da ljubi da prodje
          [/quote]

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg79875#msg79875 date=1248987898]
            [quote author=fc nadal link=topic=1649.msg79874#msg79874 date=1248987766]
            ..On ne zna igrati tenis.Samo ja znam 8)
            [/quote]

Tebi je fc kao mladjem pripala sva pamet i talenat vase porodice.
            Bilo oko cega da se povede tema, to nema pojima.

Zna li on ista?
            [/quote]

Pricali smo o tenisu,ne zna covek igrati tenisa,ali zna nesto drugo kao npr.kosarku trenira,a ja to ne znam,ipak nije bas sav talent pripao.. ;D

Bojana,da li smijes igrati mec,ako ne reci razumijem te ;D

Comment

FC,pa rekla sam ti vec da necu da ja posle budem kriva sto si ti prestao da se bavis tenisom,da ti nabijem komplekse 8) 8)

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

joj,ako se roger nije prestao baviti tenisom,a sta mu je nadal radio,zasto bi ja prestao ako jednom izgubim od tebe ili obrnuto :-\ ;D

Comment

• [/quote]

joj,ako se roger nije prestao baviti tenisom,a sta mu je nadal radio,zasto bi ja prestao ako jednom izgubim od tebe ili obrnuto :-\ ;D
                  [/quote]

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

[/quote][/quote]

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nasao sam sasvim dobar argument,da odigramo mec ;D

Comment

Opa! Obracun kod OK korala.

Cuo sam da se Pederer lecio po bolnicama sta mu je Steroidni radio. Jel' to istina?

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg79884#msg79884 date=1248988364]
                          Opa! Obracun kod OK korala.

Cuo sam da se Pederer lecio po bolnicama sta mu je Steroidni radio. Jel' to istina?
                          [/quote]

ma da,bio u zestokoj depresiji,ni sama ne znam kako se vratio ??? ???

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

;D ;D ;D
                            Necemo :'( :'( :'(
                            Nacicu nesto,sto cete razuvjeriti :-\
                            Stani,stani,otkud ti znas da ces me pobjediti,imas neku kuglu ili vidis buducnost?

Comment

fc, Bojana je bila sampion Jugoslavije, nekada.
                              Razbila bi te kao kantu.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg79888#msg79888 date=1248988601]
                                fc, Bojana je bila sampion Jugoslavije, nekada.
                                Razbila bi te kao kantu.
                                [/quote]

A ocito nisi cuo za moje uspehe,ja sam bio sampion jugoslavije do 3 godine 8) 8) 8)

Comment

Working...
                                X