This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

Ne sumnjam ni ja. Ali su nam Spanci najtezi protivnik u finalu ;)

Comment

Ma izbacis Madjare i Hrvate ,i na kraju izgubis od Spanaca,pa ja bih POLUDIO ;)
      sigpic

Comment

ma videcemo sta ce biti,znam samo da nisam ocekivala da ce igrati u finalu,mislila sam da gubimo od Madjara 100%...
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

Pa i prije sam ti rekao sa Madjarima uvijek izadjemo na kraj,oni nam totalno leze,ali neka daju sve od sebe(a oce siguran sam),neka igraju rastereceno , opusteno kao do sad,sa mnogo hrabrosti i rezultat ce doci ;)
          A sa ovim sto su do sad uradili svako mora da bude zadovoljan,ovo je ogroman uspjeh,tu nema price
          edit:Znam da je prosle godine trener Madjara izjavio vaterpolo je igra u kojoj uvijek na kraju pobijedi Srbija(nije njemu lako) ;D
          sigpic

Comment

• [/quote]

Da plivas ceo dan :o,onda imas vise snage nego Phepls :o

Comment

• [/quote]

[/quote]

ma kakav Phelps,nema on pojma,gde nadje sa njim da me uporedjujes :-\

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

[/quote][/quote]

Oprostite vase velicanstvo,onda imas vise snage nego Cavic ;)

Bojana,ako budem dolazio u Beograd na pripreme,da li zainteresovana za jedan teniski mec ;D

Comment

ipak je Cavic najbolji,ne mogu od njega da imam vise snage ;D ;D

ma kakav tenis,da te razbijem,pa posle da ne uzmes vise reket u ruke,pokupis neke komplekse ;D ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

Comment

Pa evo sad si se otkrio.
                      A da nije neotkriveni talent?
                      Pa nam posaljes njega umesto sebe. Kako mi da znamo da si to ti?!

Cuvaj se Bojana, ako dodju braca iz Bosne bices razbijena

Comment

Ja vas pozdravljam,ZUB me zabolio > > >,idem da popijem nesto i da probam da zaspem,LAKU NOC
                        sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg79870#msg79870 date=1248987575]
                          Ja vas pozdravljam,ZUB me zabolio > > >,idem da popijem nesto i da probam da zaspem,LAKU NOC
                          [/quote]

i mene nesto zub zeza,izgleda da moram kod zubara :-\ :-\

laku noc

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg79869#msg79869 date=1248987301]
                            Pa evo sad si se otkrio.

[/quote]

pa to nije fer :-\
                            imam ja sestru,ali ona ne zna da igra tenis,tako da ja nemam pojacanje :'(

sigpic

with experience.

Comment

Pa idite kod zubara.
                              Mora to svakih 6 meseci da se odradi.
                              Nije za zezanje.

Idite sto pre. Bolje je na vreme da se ocisti nego da se vadi. To vas zubic opominje da mu nije dobro

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg79869#msg79869 date=1248987301]
                                Pa evo sad si se otkrio.

[/quote]

..On ne zna igrati tenis.Samo ja znam 8)

Comment

Working...
                                X