• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• SVAKA CAST MOMCI
    sigpic

Comment

• Re: TADBAS SPAM!!!

Djokovici izgubili prvi set od Staracea i Fonjinija 6:0,izgleda da se dosta dobro drze
      sigpic

Comment

nije mi jasno ni zasto igra,jedino ako nije nan ekom krstarenju pa onda svratio da odigra 1 mec i da uzme pare...

ali zato svaka cast vaterpolistima 8) 8) 8),nisam ocekivala da ce dobiti Madjare
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

Dobro neka malo uvjezbaju dubl,ipak su Starace i Fonjini majstori dubla,svaki poen je dragocjen protiv njih ;D ;D ;D ;D
          Neka im prvi cilj bude bar jedan gejm 8)
          A sto se vaterpolista tice oni uvijek,sa Madjarima izadju na kraj,odgovara im njihova igra,bice ovo strahovita repreznetacija 8)
          Nego da si danas sacekala jos minut(citajte bijeg sa posla),saznala bi rezultat,malo ranije ;D ;D ;D
          sigpic

Comment

osvojili su gem 8) 8) ;D ;D ;D ;D

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Braca vratila brejk,gotovi su Italijani sad 8) ;D
              sigpic

Comment

• Oznoji se Tata sav,
                bekendi ga strasno muce,
                borio se kao lav!
                al' mu ipak g.za puce!

Comment

i presli su u vodjstvo 8) 8)

@jinxy
                  sto se tice Marka i Djoleta, glupo mi je da kazem bilo sta lose,oni su jos uvek klinci ;)

sigpic

with experience.

Comment

Pa i Nole je klinac ;D,pa protiv njega imas stosta da kazes ;D ;D ;D
                    sigpic

Comment

Boki,od malena se to vidi.
                      Oznoji se Tata sav,
                      bekendi ga strasno muce,
                      borio se kao lav!
                      al' mu ipak g.za puce!

Comment

• [/quote]

i to sto kazes,i meni se cini da je Marko najnormalniji u familiji...ali i on je imao savrsene izjave,kad je rekao da je pobeda nad Zimonjicem i Nestorom na Serbia Openu skroz normalna i da to nije neki preterano veliki uspeh
                        ima potencijala da bude gori od brata 8) ;D ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

• sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg79494#msg79494 date=1248813541]
                            Pa i Nole je klinac ;D,pa protiv njega imas stosta da kazes ;D ;D ;D
                            [/quote]

sigpic

with experience.

Comment

Novak bas mudro zbori , to se mora priznati 8),i cinjenica je da je klinac isto kao sto je i Rafica klinac ;D ;D ;D
                              Nego nije vam fora,uopste,to bi isto bilo kao da ja kazem da Mirka nema srca i emocija,da je hladnorvna,da je robot,ali ja to nikad ne bih rekao,NIKAD ;D ;D ;D ;D ;D
                              sigpic

Comment

ma znam Vladane,ti tako nesto o njoj nikad ne bi rekao,kao sto ni ja nikad ne kazem da je Nole arogantan i da je folirant i da uzima bez razloga MTO...nema sanse da ja kazem tako nesto za njega ;D ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X