X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg78985#msg78985 date=1248555119]
    Dobro,Nadal ima jos 1,eventualno 2 godine da igra,i to je to,posto njegovo tijelo vise ne moze da izdrzi,ali ako ti je za utjehu KRALJU,eto njega 2011 na W na turniru veterana,ma ima sve da ih pocisti ;D ;D ;D ;D ;D
    [/quote]

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg78987#msg78987 date=1248555227]
      Kralju,zato sto je pitanje u kakvom su mu stanju kolena,a poznato je kako tvrda podloga deluje na kolena.
      [/quote]

Ali valjda za 2 mjeseca i nesto vise,se mogao oporaviti.Da bude 100% spreman.

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg78985#msg78985 date=1248555119]
        Dobro,Nadal ima jos 1,eventualno 2 godine da igra,i to je to,posto njegovo tijelo vise ne moze da izdrzi,ali ako ti je za utjehu KRALJU,eto njega 2011 na W na turniru veterana,ma ima sve da ih pocisti ;D ;D ;D ;D ;D
        [/quote]

Comment

njegova kolena su u takvom stanju da nikad taj vise nece biti 100% spreman...

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg78991#msg78991 date=1248555431]
            [/quote]

Pogodila si me tacno u srce.

Comment

[quote author=Nadal the King link=topic=1649.msg78992#msg78992 date=1248555508]
              [/quote]

[/quote]

izvini,ali bolje je da znas istinu,koliko god ona surova bila

sigpic

with experience.

Comment

Imas ti devojku?

Comment

[quote author=Nadal the King link=topic=1649.msg78989#msg78989 date=1248555334]
                  [quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg78987#msg78987 date=1248555227]
                  Kralju,zato sto je pitanje u kakvom su mu stanju kolena,a poznato je kako tvrda podloga deluje na kolena.
                  [/quote]

Ali valjda za 2 mjeseca i nesto vise,se mogao oporaviti.Da bude 100% spreman.
                  [/quote]
                  Kralju nista ti ne pazis sto ti se prica :o :o :o,on je sebe vec upropastio,nema povratka,da gaji stil igre kao Federer(samo sto je Fed jos pored svega i nenormalno fizicki spreman,PUCA OD SNAGE) ili Djokovic,to bi bila druga prica,ovako bi mu najbolje bilo da se posveti GOLFU,ali nije ni golf lako igrati,treba provesti 4 dana(pod uslovom da prodje KAT) na terenu 8)
                  sigpic

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg78993#msg78993 date=1248555581]
                    [quote author=Nadal the King link=topic=1649.msg78992#msg78992 date=1248555508]
                    [/quote]

[/quote]

izvini,ali bolje je da znas istinu,koliko god ona surova bila
                    [/quote]

Znam ja to dobro.
                    [quote author=mr.gold link=topic=1649.msg78994#msg78994 date=1248555604]
                    Imas ti devojku?
                    [/quote]

Imam,zasto pitas?

Comment

[quote author=Nadal the King link=topic=1649.msg78996#msg78996 date=1248555685]
                      Imam,zasto pitas?
                      [/quote]

Malo mi je cudan tvoj odnos sa steroidnim pa pitam.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg78997#msg78997 date=1248555822]
                        Imam,zasto pitas?
                        [/quote]

[/quote]

Ja sam za njega navijam.
                        Uzasno mi se gadi kada izvlaci gace iz guzice

Comment

[quote author=Nadal the King link=topic=1649.msg78998#msg78998 date=1248555934]
                          Ja sam za njega navijam.
                          [/quote]

Ovo racunam kao svoju pobedu

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg78997#msg78997 date=1248555822]
                            Imam,zasto pitas?
                            [/quote]

[/quote]

Ja sam za njega navijam.
                            [/quote]
                            sigpic

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg78999#msg78999 date=1248555998]
                              Ja sam za njega navijam.
                              [/quote]

[/quote]

Covek zaradio preko 20 miliona,a nece da kupi vece gace.

Comment

[quote author=Nadal the King link=topic=1649.msg79001#msg79001 date=1248556094]
                                [quote author=mr.gold link=topic=1649.msg78999#msg78999 date=1248555998]
                                Ja sam za njega navijam.
                                [/quote]

[/quote]

Covek zaradio preko 20 miliona,a nece da kupi vece gace.
                                [/quote]

pa mozda ne zeli,mozda voli kad ima tako uzane gace

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X