Ja stvarno nemam pojima
    Kako smo dosli do toga?
    [/quote]

Kako ne znas,kada si mi ga ti dao :-\

Comment

• [/quote]
      Je li ti znas to da radis?
      [/quote]
      Jinxy ja sam :o :o :o,pa ja vrhunski usisavam 8) 8)[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg78832#msg78832 date=1248469456]
      Vladane,lepa ti masnica,plava za decake ;D ;D
      [/quote][/quote]

Znaci papucar!
      Znao sam
      [/quote]
      :-[ :-[ :-[ :-[

sigpic

Comment

• Re: TADBAS SPAM!!!

ih Vladane kad pre...ja mislim da ti ipak nisi lepo usisao,nego nesto na brzinu ;D ;D ;D
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• [/quote]
          Pa sta cu kad mi mala kuca ,pa nema mnogo posla ;D ;D ;D ;D
          A ti posto ne znas ni da kuvas,vjerovatno ne znas ni da usisavas,pa si ljubomorna ;D ;D ;D ;D
          sigpic

Comment

Vladane koju si tehniku koristio:
            Od prozora ka vratima ili od zida ka zidu

Comment

• [/quote][/quote]
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Dobro , dobro,samo se vi sprdajte > > >
                Ali Bojana,za maestralan odgovor,TUSE,evo ti + ;)
                edit:Jedino ja i Jinxy usisavamo ;D ;D ;D ;D ;D ;D
                sigpic

Comment

• Oznoji se Tata sav,
                  bekendi ga strasno muce,
                  borio se kao lav!
                  al' mu ipak g.za puce!

Comment

• [/quote]
                    Ma je se u to sve razumijem ;D ;D ;D ;D,Bojana je ta kojoj treba pomoc 8) 8) 8)
                    sigpic

Comment

Pa dobro ako sad treba javno da se prizna ... ... i ja usisavam
                      Ali ne ovako na brzinu kao Vladan i Jinxy

Kako li resava tu problematiku?

I jel' se setio neko zasto ga zovemo kralj?
                      Da nije zbog nick-a njegovog brata - fc

Comment

Eto i Gold usisava,in your face Bojana ;D ;D ;D ;D ;D
                        Ne mogu da se sjetim zasto smo poceli da ga zovemo KRALJ :-\,ali nadimak svakako zasluzuje 8) 8)
                        sigpic

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

Dobro vece ja sam Vladan i ja sam zavrsio etf ;D ;D ;D ;D ;D
                            Eto kako to Bojana radi,ja joj vise nista ne vjerujem 8) 8) 8)
                            sigpic

Comment

• [/quote]

Ne.
                              Ja iskljucivo radim sa

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg78854#msg78854 date=1248472076]
                                Dobro vece ja sam Vladan i ja sam zavrsio etf ;D ;D ;D ;D ;D
                                Eto kako to Bojana radi,ja joj vise nista ne vjerujem 8) 8) 8)
                                [/quote]

Dobro vece ja sam mr. gold i ja sam zavrsio ETF, a JAVA me nervira

Comment

Working...
                                X