X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

WTF!? http://www.sportal.rs/news.php?id=6594
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Tmac,o tome sam citala kad je igran taj mec,kvote su se neverovatno promenile u roku od nekoliko sati. Cak imas i komentar na b92.net gde je neki lik sve ispisao,kolike su bile kvote i sta se sve desavalo par sati pred mec,kako su se menjale.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

8) 8) 8)
        sigpic

Comment

evo nasla sam komentar:

Smesno. Na svetskim kladionicama dan pre meca Tipsarevic je bio tretiran kao favorit za pobedu, da bi u toku noci doslo do ogromne kolicine uplata na pobedu Hernandeza, samo na betfair sistemu kladjenja na Hernandeza je uplaceno za jednu noc oko 400.000 eur, dok je ukupna uplata na sve ostale meceve dana iznosila 600-1000 EUR. Ili je mec namesten ili je tipsarevic igrao povredjen a ta informacija procurela napolje. Vrlo sumljivo i siguran sam da ce ovaj mec da se nadje na proveri ATP komisije protiv namestanja rezultata pogotovo zbog toga sto je vec pod istragom nedavni mec Hernandeza protiv Koellera u Holandiji kada je Hernandez dobio prvi put u zivotu na travi nekog igraca a po ovom istom sistemu uplate na njegovu pobedu noc pred mec su bile astronomski velike. Neznam samo sta to sve treba Janku, ne optuzujem ga ali sigurno je mogao da sazna za to pa ako je mozda osecao neku povredu mnogo pametnije bi mu bilo da je odmah predao mec nego sto je igrao, ovako ce samo sebi navuci bedu na vrat.
          (SSS, 14. jul 2009 16:17)

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Janko je to ipak,nema sanse da povjerujem da bi namjestio mec 8)
            sigpic

Comment

Bojana koliko je sansa da Roger da djetetu ime Rafael,posto su se kladionice i time bavile jedno vrijeme ;) ;D ;D ;D ;D
              sigpic

Comment

pa jedino ako je lud,pa mu da to ime ;D ;D ;D

kad se vec interesujes,izgleda da ce baby Fed uskoro da dodje na svet
                http://www.hcfoo.com/2009/07/mirka-c...rich-baby.html

sigpic

with experience.

Comment

Zasto ako je lud,bas bi bilo fino ime Rafael Federer 8),mada moze i Andy Federer isto nekako mocno izgleda ;)
                  Ali sam siguran da mu nece dati ime Novak,jer jednostavno Novak Nole Federer nekako ne ide ;D ;D ;D
                  sigpic

Comment

a sta cemo ako na kraju bude devojcica? ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

Cek,cek jos se ne zna :-[,a ja sam bio ubijedjen da se zna da je sin u pitanju :-\
                      Nista ako bude djevojcica neka se zove Rafaela Federer,lijepo ime,nema sta 8)
                      sigpic

Comment

pa on nije potvrdio da je decak,nije hteo nista da kaze
                        doduse u jednom trenutku je na njegovom sajtu izasla vest: it's a boy,ali je skinuta posle par sati,ako ne i manje...zato svi pretpostavljaju da je decak ;)

ali ne verujem da ce biti Rafael ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

Pa eto vidis da je djecak u pitanju 8)
                          Pa ako nece da ide po toj strani,moze da mu da ime npr.Nikolaj,pa da mu tepaju Kolja ;D ;D ;D ;D
                          Ili Robin,ili Fernando,mada ja da se sto pitam bio bi Rafael 8) 8)
                          sigpic

Comment

ma i Simon je lepo ;D ;D ;D

a sta mislis ako bude neko ruzno nemacko ime,tipa Sulc,Helmut ;D ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

• Sulc,Helmut[/quote]
                              ;D ;D ;D ;D ;D
                              I nece biti Simon,prije ce biti Zil 8),Bojana razocaravas me,tvoj omiljeni teniser , a ni ime mu ne znas ;) > > >
                              Kad smo kod ruznih imena zamisli da bude Pricard
                              sigpic

Comment

• Sulc,Helmut[/quote]
                                ;D ;D ;D ;D ;D
                                I nece biti Simon,prije ce biti Zi[/quote]

e stvarno nemam pojma

a mozda bude Roland?
                                sad je osvojio RG,pa u tu cast ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X