X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

evo mene,vidim ponovo bojana pravi probleme! ;D
    sigpic
    Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Pogledaj mu koskice na ramencima na ovoj drugoj slici
      Shonja!

Bojana, ako ti vec ove slike prijaju za oci, kad sledeci put pozelis da ih podelis sa nama, nadji neku manju. Oteraces sa foruma i ove sto su ostali

Comment

• [/quote]

Moze ta druga varijanta.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg92331#msg92331 date=1253182494]
          Moze ta druga varijanta.
          [/quote]
          I pretpostavio sam,bolje je za sve tako 8) ;D ;D ;D
          sigpic

Comment

Da se malo smiri gospodjica ...

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg92330#msg92330 date=1253182442]
              Shonja![/quote]
              Nece se smiriti,a zato ste samo VI krivi ;D ;D ;D ;D
              sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg92334#msg92334 date=1253182630]
                [/quote]

A ti si nevin?!
                A sto si mi poslao poruku da je Federer najveci mlakonja u istoriji muskog tenisa i da je tvoj mali rodjak sa sela nabildovaniji od njnega?!
                Ali da neces to javno da postujes da se ne zameras Bojani!
                A?

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg92335#msg92335 date=1253182981]
                  A ti si nevin?!
                  A sto si mi poslao poruku da je Federer najveci mlakonja u istoriji muskog tenisa i da je tvoj mali rodjak sa sela nabildovaniji od njnega?!
                  A?

[/quote]
                  Ih,pa nije VAM fora,uopste,privatne poruke su privatne,i ne bi ih trebalo iznositi u javnost >
                  Ali da sam rekao,rekao sam,nadam se da se Bojana nece naljutiti :-\
                  sigpic

Comment

Nema je.
                    Mora da je na dorucku, jer cisto sumnjam da radi

Comment

Bojana da radi
                      Mozda trazi psa ;D
                      sigpic

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg92335#msg92335 date=1253182981]
                        [quote author=Vladan link=topic=1649.msg92334#msg92334 date=1253182630]
                        [/quote]

A ti si nevin?!
                        A?

[/quote]

:o :o :o
                        > > > > >
                        pa sad ste gotovi,samo cu slike da saljem 8) 8)
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

Ja bih te moilio da ih vise ne saljes,jer smo se dogovorili da je Roger najbolji,najljepsi,super gradjen,itd... ;D
                          sigpic

Comment

hm,zasto mi se cini da nisi iskren

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Ma jesteeeeeee ...

Comment

a tebi definitivno ne verujem > >

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X