X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg92105#msg92105 date=1253125741]
    NE jos...premisljam se da li da otvorim...nece ideja biti prihvacena a mozda cu se i izblamirati sa idejom.-..
    [/quote]

Sta pricas ti sada?
    Pet dana planiramo.

Comment

Aleksa u cemu je sad problem ??? Opucili smo se evo nedelju dana da sve lijepo organizujemo,imamo strasnu ideju,imamo Mileta,i ti sad nesto kocis,zasto,zasto to radis ???
      sigpic

Comment

Bojim se blama .
        http://www.youtube.com/watch?v=SSjOmpSGiXs

Comment

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg92113#msg92113 date=1253126559]
          Bojim se blama .
          [/quote]

Kakvog blama covece?
          Od cega blam?
          Od plemenite ideje da osnujemo klub?

Ma ti si nas izdao ...
          Ako te vec nisu poslali sa tog foruma da nas miniras ...

Comment

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg92113#msg92113 date=1253126559]
            Bojim se blama .
            [/quote]Ma kakvog blama,covjece,taj potez moze samo da te vine u nenormalne visine,ima da im porastes u ocima,ima da postanes legenda foruma 8)
            sigpic

Comment

vidi ga ovaj gold je i dalje moderator
              nego gold je l' si naucio ono banovanje? ;D ;D ;D
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

OK,otvoricu temu,ali ne znam da li sada ima efekta i smisla jer su se forumasu razisli jer nema turnira trenutno .

Comment

• [/quote]

Evo, sad cu da probam na tebi.

Comment

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg92117#msg92117 date=1253126847]
                    OK,otvoricu temu,ali ne znam da li sada ima efekta i smisla jer su se forumasu razisli jer nema turnira trenutno .
                    [/quote]Tako je,to je stav,evo i jedna pjesma da se opustimo,op,op 8)

http://www.youtube.com/watch?v=1iRIMcIoukQ
                    sigpic

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg92118#msg92118 date=1253126861]
                      Evo, sad cu da probam na tebi.

[/quote]

bolje nemoj banovaces samog sebe ;D ;D ;D ;D

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg92117#msg92117 date=1253126847]
                        [/quote]

Bravo majstore!
                        Na cas sam se zabrinuo da ces da izdas nasu stvar ...

Comment

A jel garantujete da se necu izblamirati ?

Comment

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg92125#msg92125 date=1253127722]
                            [/quote]

Covece, ti cinis ispravnu stvar, sta da se izblamiras?
                            Kakvo blamiranje, ti si tamo vec persona non grata.

Samo napravi temu.
                            Jel znas koji su predlozi i pesmice?

Comment

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg92125#msg92125 date=1253127722]
                              [/quote]O ljudi moji je li ovo moguce,pa zasto bi se izblamirao,radimo ovo zbog Novaka,bices legenda,legenda 8)
                              sigpic

Comment

hm,jos uvek sam ovde,da mi je znati kog jadnicka je onaj gold banovao? ??? ??? ??? ;D ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X