X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg86501#msg86501 date=1251149232]
    Stariji na forumu Aco,na forumu,pokazi malo respekta 8) 8) 8)
    [/quote] ;D izvint'e

Onda ce biti dovoljan(ako izgubis nesto od mene)goli Robredo ;D
    Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

[quote author=manda link=topic=1649.msg86514#msg86514 date=1251149792]
      znaci bojana on tebe pusta,to sam i mislio...vidim na kladionici teniskoj prvi,a ti cak te ja mogu da stignem... ;D ;D ;D,ti si kao marej radujes se duploj greski(kada te pusti) ;D ;D ;D
      [/quote]

mando pa moram malo da vas pustim,razbila sam vas u prvom delu lige,ne bi bio red nastavim da vas dobijam,niko vise ne bi hteo da se igra 8) ;D ;D ;D
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg86539#msg86539 date=1251182922]
        [quote author=manda link=topic=1649.msg86514#msg86514 date=1251149792]
        znaci bojana on tebe pusta,to sam i mislio...vidim na kladionici teniskoj prvi,a ti cak te ja mogu da stignem... ;D ;D ;D,ti si kao marej radujes se duploj greski(kada te pusti) ;D ;D ;D
        [/quote][/quote]bojana,razbijanje je kada pobjedis sa 10razlike i da vodis od prvog kola do zadnjeg ;D ,ako si to uradila svaka cast!
        sigpic
        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]
            I to sto kazes,pobjeda je pobjeda! ;D
            sigpic
            Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Pozdrav svima
              Mando >,Bojana je bila potpuno zasluzeno 1. ja licno nikad nisam vidio ubjedljiviju i zasluzeniju pobjedu ;D ;D ;D
              sigpic

Comment

pa gde si Vladane?
                stize ti avatar 8) ;D

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote] da vidim avatar!
                  sigpic

Comment

Bojana,pa nema smisla stvarno > > > > >
                    sigpic

Comment

8)
                      pa bas je lep avatar,vidi kako se vole Spanci,kao ti i tvoji durgari

sigpic

with experience.

Comment

;D ;D ;D ;D ;D
                        Vladane,Vladane...
                        sigpic

Comment

Jesi kraljica..

Comment

Toliko je bilo slika zagrljenih tenisera ;D,dje nadje bas ovu,sramota > > >
                            sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg86574#msg86574 date=1251193858]
                              Toliko je bilo slika zagrljenih tenisera ;D,dje nadje bas ovu,sramota > > >
                              [/quote]zamoli bi te da danas sto manje postas,ovo sto ti radi bojana,postalo je neizdrzivo! ;D
                              sigpic

Comment

Vladane stize ti pesmica na pm,stavi je molim te u potpis :-* ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X