X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

Zatisje :o

Mr.Bellucci je osvojio Gastad :o.Querry dobio Haasa i prosao u finale tamo igra protiv neke lopte(C.Ball)...Davidenko i Ferrero finale Umaga. 8)

Comment

cao FC

gotova sam,sad kad dodje Vladan,pa kad vidi rezultat :-\ :-\ :-\

ali ja ovom prilikom zelim da kazem da je Vladan moj omiljeni drugar sa ovog foruma :-* :-* :-* :-* :-* :-*
      i ovaj..khm..napred Nole ;D ;D ;D ;D ;D

mozda sad ne bude tako surov i mozda mi da neke normalnije avatare ;D ;D ;D ;D
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• [/quote]

Cao BG

Nema popustanja,kakva si ti prema njemu :o..
        Vlado najsurovi avtar koji postoji ;) ;)

PS:Taktika ti je vrhunska. ;D ;D

Comment

fc nisi ti bio tu kad sam ja morala Karlovica i Srdjana Djokovica da nosim na avataru > >

tako da moram sad malo da se slihtam,mozda upali 8) 8) 8)

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg80373#msg80373 date=1249228672]
            [/quote]

:o :o :o :o

To je bilo komicno,ja sam mislio da vlado nije tako okrutan.. ;D
            Bice svasta kada dode,jedva cekam.

Comment

Jinxy,pa gde si bre??Sta ima??Ti nisi ljuta na mene

Comment

Izgubi smotani Beck,sad ce Vladan zezati Bojanu

Comment

bojana ode avatar!
                  sigpic
                  Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Comment

ovog puta mi ne ginu Nadal,Marej,Djokovic
                      i ako Vladan,koji da ponovo kazem je moj ekstra drugarr :-* :-* :-* , ne odluci da bude ekstremno surov onda i Dzudi Marej i Diana Djokovic u paketu

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]tebi je lako,ti za koga navijas skori nikad ne gubi!
                        Dobar potpis!
                        sigpic
                        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• [/quote]

A gde je sumijeva slika :o :o :o :o

Comment

• [/quote]tebi je lako,ti za koga navijas skori nikad ne gubi!
                            Dobar potpis!
                            [/quote] ,nemam sikiracije sto se tice sportski desavanja ;D

Comment

• [/quote]

A gde je sumijeva slika :o :o :o :o
                              [/quote]pa vidis li ti moj avatar ;) ;) ;)

Comment

Vidim ferari ;D ;D ;D

Za vladana,drugarska pomoc. ;)

Comment

Working...
                                X