• Re: TADBAS SPAM!!!

E pa idem ja da spavam ;),LAKU NOC
    sigpic

Comment

a da usisavas? :o :o
      nesto mi zabusavas u poslednje vreme
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

ide mi na zivce avatar,ne znam sto!
        sigpic
        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

ide i meni ovaj Nole u tvom baneru,pa se ne bunim :-\
          ako sutra Belluci povbedi,onda menjam,a ako dobije Beck onda si osudjen na taj avatar sigurno jos neko vreme,posto se meni bas svidja 8)

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]zaboravi reci,nista licno...ccc
            sigpic
            Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

ma nista licno,tvoje je sta ces da drzis i kao avatar i kao baner ;)
              man utd i vidic su mi super ;)

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]meni je radi telefona,krene ocitavati stranicu,i kada dodje do tvog avatara error,to je pravi problem,a moracu sumija i noleta da izbacim previse prostora mi zauzmaju...
                sigpic

Comment

ja nemam tih problema kad preko telefona dodjem ovde ???
                  a stvarno skini nesto,ti posaljes 3 posta i ode cela strana ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]sutra cu da likvidiram noleta i sumahera...kod mene stoje po dva u redu!
                    sigpic

Comment

e mando idem i ja da spavam
                      laku noc

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg80339#msg80339 date=1249167774]
                        e mando idem i ja da spavam
                        laku noc
                        [/quote]laku noc
                        sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg80298#msg80298 date=1249159093]
                          Jinxy tu si ;),kako si stigla u Bar ;)
                          edit:I jesi li stigla uopste(ja sam samo prenio informacije koje sam dobio,tako da ako nijesi u Italiju,ja nemam veze s tim ;D ;D ;D)
                          [/quote]
                          Pa tu sam,rekla sam ti ja da cete biti pod kontrolom. ;)
                          Stigla sam do Bara taksijem(kako kazu oni tvoji,samo za vas 25 evra),veoma povoljno.

Oznoji se Tata sav,
                          bekendi ga strasno muce,
                          borio se kao lav!
                          al' mu ipak g.za puce!

Comment

gdje si komsinjice,nema te nikako!?
                            sigpic

Comment

[quote author=manda link=topic=1649.msg80353#msg80353 date=1249203771]
                              [/quote]
                              Tu sam,manda!
                              Mozda tebe nema. ;)
                              Oznoji se Tata sav,
                              bekendi ga strasno muce,
                              borio se kao lav!
                              al' mu ipak g.za puce!

Comment

[quote author=jinxy link=topic=1649.msg80354#msg80354 date=1249204477]
                                [quote author=manda link=topic=1649.msg80353#msg80353 date=1249203771]
                                [/quote][/quote]pa nije me bilo 10dana,bio sam na odmoru...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X