This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: KK Crvena Zvezda

Young nije normalan, ne moze nista da pogodi i opet palija non-stop. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
    12 razlike na 3 minuta do kraja, idemo do pobede bre! +*@WT*48*
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Vodimo 12 razlike, jednostavno ne mozemo ovo da izgubimo &^@4(
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Krenuli smo i mi da igramo, bitan je opstanak u ligi!

9 poena prednosti, 2 minuta do kraja.
        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
        C'E SOLO L'INTER

Comment

Ovo ne valja.Svi moderatori navijaju za Zvezdu.Znaci nema sala na racun Zvezde inace sledi ban. h5g6k8

Salim se,drago mi je da krecete bolje da igrate zbog kvaliteta NLB i toga da taj kosarkaski derbi ipak bude nesto,mada ste se stvarno izbrukali posteno.Mada u ovom timu jedino Nedovic nesto valja.
          sigpic

Comment

Ne moze nam niko nista jaci smo od sudbine &*#GI(] &*#GI(]
            sigpic
            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Ovo postaje cupavo...
              Jebes mi sve, prestacu potpuno da ih pratim ako ovo izgube. #%d* $JS}| $JS}| $JS}|
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

A gde gledate?
                sigpic

Comment

Ne gledam nigde, gledao sam na Areni dok se kod pacenika nisu pojavili tehnicki problemi, sad pratim na sajtu NLB-a.
                  Izgleda da je penal zavrsnica ipak i da dobijamo.
                  sigpic

Comment

Ja ne gledam,slusam komentatore,T-maca,Krleta i D-wade-a h5g6k8 h5g6k8 h5g6k8
                    sigpic
                    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Kako mrzim ovog Sutala, pa covek nas ukopa &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

Evo i ja da se upisem na ovoj zvezdaskoj temi $8#a

Izgleda da cete dobiti ovo, prvo Cibona sad Hemofarm, sta li ce to da bude $#^%RT
                        sigpic

Comment

T-Mac kako vam sad roster izgleda?Znam otprilike ali ne znam sve igrace.Ne mogu da pratim NLB jer je glupi SBB-raskinuo ugovor sa Arenom. &*(@W6
                          sigpic

Comment

A, sad je vec solidan sa dovodjenjem ovih Amerikanaca, da su bili tu od pocetka, verovatno bi nam skor bio bar malo bolji.

Nedovic, Strahinja Milosevic, Radosavljevic, Katnic, Uros Nikolic, Balaban, Subotic i Amerikanci. Ovaj Ricardo Marsh je opasan igrac koliko sam video, a Young je isto dobar, samo sto zna ovako da se ispucava bzvz.
                            sigpic

Comment

Ne znam,gledao sam ih protiv Partizana,sve mi to osim Nedovica tanko nekako.A jel imate jos jednog crnca ili su tu samo Young i Marsh?
                              sigpic

Comment

POBEDAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! '65slif '65slif '65slif

Bravo momci, samo nece moci vise ovako, jos cu u bolnici zavrsiti zbog vas, ali dobro je i to, samo vi pobeđujte $#^%RT

@ caniggia

Ima jos Anthony Miles @(*6sd$%
                                sigpic

Comment

Working...
                                X