X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• http://www.zurnal.rs/2012/01/18/grck...zdi/index.html
    e ovo je lijepa vijest samo ako bude istinita

Comment

• Hajde da sacekamo da bude zvanicno pre nego sto otvorimo sampanjac. To bi bilo za ne verovati, odmah bi posta glavni igrac, ali kazem, sacekati pa se radovati. Nismo mi jedini koji smo zainteresovani za njega ;)
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• uuuu daj Boze!!!

Bjezmo Grumfe,njih je dvojica a mi smo sami!
        sigpic

Comment

• Keš ciganstura, samo daj Boze da nece kampovati na trojci kao u reprezentaciji.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Keš ciganstura, samo daj Boze da nece kampovati na trojci kao u reprezentaciji.
            opet tebra trcis pred rudu... polako, ako stigne, onda cemo da komenarisemo... daleko je to jos od dogovora..

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
              opet tebra trcis pred rudu... polako, ako stigne, onda cemo da komenarisemo... daleko je to jos od dogovora..
              Za njega sam siguran, ciganski je to mozak, jebe se njemu za pare. Jedino ako Oly ne raskine ugovor s njim moze da se desi da ne dodje.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Za njega sam siguran, ciganski je to mozak, jebe se njemu za pare. Jedino ako Oly ne raskine ugovor s njim moze da se desi da ne dodje.
                pa to i jeste problem, posto se pita i oly a posle toga i njegov menadzer...

Comment

• Ma ne, ako ostane u Oly-u to je ok, ali ako se raskida ugovor, mislim da nema sanse da ne dodje - no pogledajmo.
                  sigpic

Comment

• Nije lose za sada. Malo bolja odbrana i super, bice sjajno za moral i predstojeci kup da pobedimo. Pop za sada odlican.

Comment

• Ajmo,gazite ih sad
                      sigpic
                      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Komentator (mislim da je Vujin) samo sto ne zaplace kada damo kos.

Comment

• Meni se ne cini tako,pogotovo sad,jos mi se cini da je on cigan
                          sigpic
                          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ma svi komentatori navijaju za Partizan.

Comment

• Komentator uvek navija protiv tvog tima, pogotovo kad gubis

Gazi, gazi, siluj

Comment

• Bravo Popovici

Comment

Working...
                                X