Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Neko je srusio NLB sajt tj ABA sajt , crkao i sajt i sve tehnika vezana za ABU , neko je sa namerom preko neta upao ... I meni je zao sto nema prenosa , nameravao sam gledati ali evo najavljuju da ce se uskoro ukljuciti
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Pa sta se bekeljis koji djavo...
      Pop saranjuje za sada 3/7 za 2
      There's something wrong with me chemically
      Something wrong with me inherently
      The wrong mix in the wrong genes
      I reached the wrong ends by the wrong means
      It was the wrong plan
      In the wrong hands
      With the wrong theory for the wrong man
      The wrong lies, on the wrong vibes
      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• A Ammo 1/8 Moracemo da istrpimo ove njegove samounistenje utakmice, ako odatle izvucemo pobede, bice jako dobro.
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• 1/9 a videces da ce na kraju biti najefikasniji, izgleda da je dobar utakmica a ne mozes gledati...
          There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          I reached the wrong ends by the wrong means
          It was the wrong plan
          In the wrong hands
          With the wrong theory for the wrong man
          The wrong lies, on the wrong vibes
          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Nervira me sto brka fouls i fouls drawn.

Comment

• I mene to strasno zbunjuje , pise personal foul za igraca nad kojim je faul
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ove jedino Voren drzi u igri, za sada je 100% iz igre. Kada ga stane mi smo na konju

Comment

• I upravo je krenuo raspad

Comment

• radetic out!

Comment

• Radetic se ozbiljno povredio. Kletva se nastavlja.

Comment

• Radetic pokidao ligamente, Boze majko moja, pa da li je moguce da smo toliki baksuzi u svakom jebenom sportu!!!
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ovo su najlosiji odbrambeni igraci u istoriji kosarke!!! niti agresije,niti cuvanje igraca,niti skoka pri sutu...majko mila koliko su losi!

Comment

• Je l' moguce da ovi tzv ljubitelji kosarke ne mogu da dignu ekipu bar na trenutke, nego samo svakih pola sata pevaju Aidu 5 sekundi i onda prestanu? Pa majku mu, vidi se jasno da je ekipa u kanalu, da mora nesto da ih trgne, da mora pesma da ih digne pesma sa tribina, a ljudi gledaju kao u pozoristu. Mi smo to sto jesmo bas zbog te ludacke podrske i ljubavi prema klubu, a ne zbog para i ekstra kvalitetnih igraca.

Ammo igra jedan od najgorih meceva u karijeri.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Je l' moguce da ovi tzv ljubitelji kosarke ne mogu da dignu ekipu bar na trenutke, nego samo svakih pola sata pevaju Aidu 5 sekundi i onda prestanu? Pa majku mu, vidi se jasno da je ekipa u kanalu, da mora nesto da ih trgne, da mora pesma da ih digne pesma sa tribina, a ljudi gledaju kao u pozoristu. Mi smo to sto jesmo bas zbog te ludacke podrske i ljubavi prema klubu, a ne zbog para i ekstra kvalitetnih igraca.

Ammo igra jedan od najgorih meceva u karijeri.
                              nisi u pravu,ne slazem se. lepo je rekao pesic da ekipa ne moze da igra samo kad joj se peva,al ne vredi...ova ekipa je smesna,realno...

Comment

• Ma ajde brate, mani me tih fazona, ako Kari ne voli pevanje i navijanje, to ne znaci da ne pomaze ekipi. Kako Partizan gazi sve kod kuce u EL? Zasto se igraci pitaju kako to da Delije ne dolaze na utakmice jadranske? Zato sto im ne trebaju i ne zele ih u hali?

Evo, na pocetku zadnje se publika probudila i sta se desava? Ovoj ekipi treba sto moguce jaca podrska, isto kao i onoj prosle godine!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X