This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by carter985 View Post
    pop pojacanje, jeste al kad bi se zajebavali...naci kataklizma vrste jaka..
    Znaci videces da je Pop plej vrste strasan...!
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• naci pre ce biti da je popovic plej vrste horor

Comment

• Au al' gazimo u odbrani...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ammo
          Ilic "Ilic ne moze da izadje toliko duboko da brani Vardu" Jel a sta ILic ume da uradi uopste....
          It was the wrong plan
          In the wrong hands

Comment

• Delije da dolaze na sve meceve, Ammo bi imao prosek od 40 poena po utakmici.
            Btw, Nedovic konacno zivnuo, ali odbrana je katastrofa.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• au sta je ovo,kakvo rasulo od kosarke realno totalno smo neozbiljna ekipa,ispadamo iz igre ko deca,sa ovakvom odbranom makabi i partizan ce da nas razvale po 30 razlike lagano

Comment

• Ovu Slovenci ves masinu da bace prosla bi. Mada su i ovi nasi ocajni u odbrani.

Hitno nam trebaju 2 lockdown defanzvca, jedan spolja, jedan unutra.
                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                  Ovu Slovenci ves masinu da bace prosla bi. Mada su i ovi nasi ocajni u odbrani.

mislim da mi vise nista necemo dovoditi,sa ovim timom oce pesic da radi...

Comment

• Ja sam i verovao da cemo mi igrati brzu kosarku sa mnogo poena, ali da ce se ljudi ovako sprdati sa nama vala nisam...
                    sigpic

Comment

• ovo je katastrofa,totalna divljina u odbrani,nije mi jasno,otkad kod pesica to tako...cim malo stane napad evo odma se dize razlika,ide ovo uskoro na 15-20 razlike laganica...

Comment

• Originally posted by vuna View Post
                        mislim da mi vise nista necemo dovoditi,sa ovim timom oce pesic da radi...
                        Ne kazem da cemo ih dovesti, kazem da nam trebaju...

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                          Ovu Slovenci ves masinu da bace prosla bi. Mada su i ovi nasi ocajni u odbrani.

Koji Slovenci covece
                          Thomson, Green, Woodside, Markota, Sallin....jel ima koji Slovenac
                          Evo jedna dobra odbrana...
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands

Comment

• Nije poenta dobre odbrane kradja lopti i blokade, nego da se protivnicki napad konstantno tera na najteze moguce suteve. Olimpija sve palija iz otvorenih pozicija.
                            sigpic

Comment

• Jbg mi nemamo odbranu uopste...
                              Ovaj Ilic mi je najodvratniji igrac kojeg sam ikada gledao...
                              It was the wrong plan
                              In the wrong hands

Comment

• Ljudi Big Sofo je slobodan, da reagujemo i skocimo na njega

Comment

Working...
                                X