This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Polako Dragisa, polako... ;)
    Sacekajmo Bayern, mozda cak i koji dan ranije. ;)
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• JA bih voleo da verujem u to,ali.. Nasa jedina sansa je ako Sijena nadje sebi dvojku i odustane,ali cisto sumnjam da ce naci bolju od njega.. Ali,hajd' da vidimo sta ce biti ;)

Comment

• Ma kakva Siena, ko je to prvi uopste objavio?

Btw, posto vidim da ne znas, Igor se jutros pojavio na treningu Zvezde, zato i moja ironicna poruka od pre petnaestak minuta.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pa koliko ja znam on sa Zvezdom trenira vec mesec dana..Dao je iintervju kako zeli u nekoj ekipi da igra gde bi se lako uklopio,a da ta ekipa pretenduje za osvajanje Evrolige,a sve se poklapa sa Sijenom..Videcemo sta ce biti..cini mi se da ceka samo pravu ponudu,da li od Sijene ili koga vec..

Comment

• Odbio je vec 3 milionske ponude koliko sam cuo i jednu od Caja-e od 700k. ;)
            sigpic

Comment

• Sacekacemo jos koji dan,ali kako god,Igor bi nam legao samo tako

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Ma kakva Siena, ko je to prvi uopste objavio?

Btw, posto vidim da ne znas, Igor se jutros pojavio na treningu Zvezde, zato i moja ironicna poruka od pre petnaestak minuta.
                ima ponudu siene, jos od pre nekih 15-ak dana koja je i dalje otvorena..

Comment

• http://www.smedia.rs/sport/vest/5251...zdu-VIDEO.html

!!!
                  sigpic

Comment

• Ne unosi pometnju, to svi prepisuju jedni od drugih. Ali legao bi nam, uh... Taman ono sto trazimo, zivotinja.
                    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• uhhhh kad bi ovaj dosao aloooo!!!!

Bjezmo Grumfe,njih je dvojica a mi smo sami!
                      sigpic

Comment

• jbte vi uzmite smediu kao neki ozbiljan izvor? pa za njih je kurir cnn...
                        lm, ne bi voleo powe-a, puno ga jebe ono koleno.. pogledajte hajlajtse iz prosle sezone, gotovo nema ni jedno kucanje, nije to vise ona zivotinja kao na pocetku..

Comment

• Danas igramo sa Niznjim Novgorodom zatvorenu pripremnu utakmicu.

Comment

• Prodaja sezonski ulaznica za utakmice Crvene zvezde u sezoni 2011/2012. počinje u subotu 1. oktobra. Sezonske karte prodavaće se u prodavnicama Red star shop-a i na Malom Kalemegdanu.

Kao što je još ranije objavljeno sezonske ulaznice za tribine koštaju 1000, a za parter 3000 dinara. Za plavu ložu neophodno je izdvojiti 7000, belu ložu 9000, dok VIP loža košta 12000 dinara.
                            Sezonske, ljudi, udrite Mada i Veteran kaze ovo, pa vi vidite

што се тиче сезонских ситуација је следећа ...договорено је да то буде обављено у најстрожој дискрецији,само чланови СКОЈ-а и припадници Отписаних ће добити то парче папира ,вредније од шмајсера,коре хлеба,вунених чарапа и партизанске капе ...

одох ,сад да ме не чека госпођа Кари - Пешићева

Comment

• Jao vidi, Igor se nije dogovorio sa Siena-om...
                              Pa da li je moguce, a pre dva dana je to bio gotov posao...
                              sigpic

Comment

• e da mi je tvoj optimizam

Comment

Working...
                                X