Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ristovic navodno nista ne zna,kaze da Marfija niko nije kontaktirao,ali ko ce im znati
    http://www.mojacrvenazvezda.net/1296...sta-o-marfiju/

Comment

• Ni Adzic nije cuo za Paceka, pa je za 5 dana onako nesposoban uspeo da cuje, ugovori transfer i da se slika sa njim ;)
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Pa dobro,to je tacno Samo,ubija ova neizvesnost,odgadja se dosta sa kompletiranjem rostera..Rakoc trenira mesec dana sa nama i nista,a bilo je receno da ce se 5-og septembra izjasniti

Comment

• Za Igora ne treba brinuti, i ako dodje i ako ne dodje imamo sasvim dobru spoljnu liniju, sto se vidi po pripremnim utakmicama.
          Ne treba uopste sumnjati, Kari i Covic su ozbiljni ljudi, nista nece prepustiti slucaju. Naravno da ce se praviti ludi, i jedan i drugi to vole. Iskusni su likovi, naravno da ce se driblati sa novinarima. Samo bez brige i panike.

Edit: Inace, Golub se tesko ispalio u Turskoj, ostao je bez ugovora, jer su Turci uzeli Semih Erdena Tako mu i treba, sve se vraca
          Last edited by Nebojsa; 22-09-11, 10:50.

Comment

• Preslušan i Lukoil, rutinski

Comment

• Daj bre rezu, sta preslisan Lukoil, nemoj da banujem za nepotpune informacije!
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• http://bgbasket.com/en/stats.php?id=...ender=&sex=&m= u iščekivanju statistike

Comment

• 89 poena, al' polivamo sunce ti jebem.

A, Todor Stoykov igra vec 30 godina, ne moze vreme da ga pregazi. Naravno najefikasniji sa 15 poena.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• To onaj ljevak? Neće valjda bit samo njihova statistika

Comment

• Pregazen i prvak Bugarske....

Jos nismo u najjacem sastavu....auuuu....
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• LOL kazu da smo opet u pregovorima sa Golubovicem...
                        A ovi zapeli za Rakocevica u postavi pa to ti je....
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Lukoil – Crvena zvezda 76:89 (23:26, 20:22, 17:22, 16:19)

Lukoil: Hit 6, Meklejn 2, Runijov, Avramov 1, Marinov, Banev 2, Stojkov 15, Ovens 10, Mek 10, Veselinov 6, Stojanovski 13, Šundov 5.

Crvena zvezda: Čović 9, Cvetković 4, Morison 14, Marković 6, Ilić, Lazić 5, Nedović 12, Subotić 13, Radivojević, Radetić 6, Milutinović 12, Popović 8.
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Adam samo 14 poena, mislim da nije dovoljno dobro pojacanje...
                            sigpic

Comment

• I da Rakoc je jos u Beogradu iako je rekao da ide u Spaniju :
                              Morrison opet dobar a Pop nastavlja da dere
                              There's something wrong with me chemically
                              Something wrong with me inherently
                              The wrong mix in the wrong genes
                              I reached the wrong ends by the wrong means
                              It was the wrong plan
                              In the wrong hands
                              With the wrong theory for the wrong man
                              The wrong lies, on the wrong vibes
                              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Adam samo 14 poena, mislim da nije dovoljno dobro pojacanje...
                                Ma strasno, kud ga dovedosmo

Nego, jel to onaj isti Lukoil sto je dobio Partizan dvocifreno pre neki dan Jos kada se zatvorimo na cetvorci i dvojci, bice

Puna statistika
                                http://bgbasket.com/en/stats.php?id=...ender=&sex=&m=
                                Last edited by Nebojsa; 22-09-11, 18:39.

Comment

Working...
                                X