Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pa nije Igor daleko, eno ga trenira sa ekipom.

Salu na stranu, odbio je nekoliko izuzetno bogatih ponuda, sezona pocinje za par nedelja, trenira vec mislim mesec dana...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Najezim se kada zamislim tu ekipu sa njim i Murphyem, a ako dodje jos neko od spomenutih.... Fantazija,...
      A pre nekoliko meseci smo bili na dnu...
      There's something wrong with me chemically
      Something wrong with me inherently
      The wrong mix in the wrong genes
      I reached the wrong ends by the wrong means
      It was the wrong plan
      In the wrong hands
      With the wrong theory for the wrong man
      The wrong lies, on the wrong vibes
      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
        Nista od Rakoca izgleda...
        pa koliko malerishes samo Doci ce,evo vidjeces da ce doci!Igor Rakocevic ce igrati za Crvenu Zvezdu Beograd ove sezonehhand.gif

Bjezmo Grumfe,njih je dvojica a mi smo sami!
        sigpic

Comment

• Tako jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Troj Marfi na beogradskom aerodromu Sunce ti bozije, ako on i Igor potpisu, kako je lepa sezona pred nama
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Haha Šone, citaj malo temu
              sigpic

Comment

• Jedino sto me brine je sto cemo bas igrati tesko kaubojsku kosarku, sa Marfijem ostaje ono odbrane bez. Ovo je najjaci tim Crvene zvezde od devedesetih.
                Naravno pod uslovom da sve ili vecina prodje.
                Last edited by Nebojsa; 20-09-11, 15:21.

Comment

• Zadovoljan sam...
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands

Comment

• Sto rece Ljuba pre neki dan, postadosmo KKK.

EDIT: Montaza, al' smo se primili.
                    Al' mislim da ce stvarno Murphy kod nas, nevezano za ovo.
                    sigpic

Comment

• jbte ladno ne verujem da ste se primii na onu fotku gore gori ste od bajazita
                      lm, dobili smo danas neke bugare 17 razlike, morrison 20 poena

Comment

• Černo more - Crvena Zvezda 78 : 95

Adam Morison, NBA pojačanje crveno-belih imao je uspešan debi u crveno-belom dresu. Zvezda je sigurnom igrom u prijateljskom meču u Samokovu lako savladala bugarskog prvoligaša Černo More rezultatom 78:95, a Morison je bio najefikasniji igrač sa 20 koševa, a sakupio je i 19 indeksnih poena.

Izabranici Svetislava Pešića su već na poluvremenu imali dvocifrenu prednost. Još jednom su se svi igrači upisali u strelce, a crveno beli su posebno bili dominantni u skoku. Košarkaši Zvezde imali su čak 45 skokova, 10 više od rivala i čak 17 oduzetih lopti što dovoljno govori o agresivnosti odbrane. Jedino su podbacili u šutu za tri poena s obzirom da su iz 16 pokušaja ubacili samo dve trojke.

Podsećamo da Crvena zvezda u sredu startuje na turniru Samel, a prvi protivnik od 16 sati biće joj kiparski Keravnos.

Černo more – Crvena zvezda 78:95 (24:25, 14:26, 23:24, 17:20)

Černo more: Conkov 6, Iliev 5, Kolev 11, Kasabov 3, Janev 18, Borisov 7, Sebrezov, Stojanov, Arabadjiev, Želev 9, Kjosev 16, Mavrov 3.

Crvena zvezda: Cvetković 11, Morison 20, Marković 5, Ilić 5, Lazić 5, Tubak 4, Lešić 10, Nedović 10, Radivojević 2, Radetić 2, Milutinović 8, Popović 13.

Izvor...CZF
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands

Comment

• Dam glavu da je i te dve dao Adam.
                          sigpic

Comment

• Popovic kida u odbrani...
                            Nije lose, mada samo sut za tri nije valjao...
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands

Comment

• Ne treba da zabrinjavaju ti promasaji za tri poena...to je normalna stvar na pripremnim utakmicama,pa i na pocetku sezone.
                              I reprezentacija je lose sutala trojke na pripremama,a na prvenstvu su bili sasvim dobri.
                              Last edited by Black Mamba 24; 20-09-11, 19:32.
                              sigpic

Comment

• S`a je bilo misevi

Comment

Working...
                                X