X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• nije siena a zizis se danas sjebao na nasoj utakmici

Comment

• Da, mora da je Montepaschi znao da ce se Zisis povrediti i zato jos nisu potpisali Igora.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ne nego zizis treba da predje u oly...

Comment

• Neki indijanac kaze da Troy dolazi u BG sledece nedelje, al' te informacije znate i sami koliko su validne...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Svi smo nestrpljivi, ali se nadam da ce se zavrsiti najbolje. E sad, dve vesti:
            - Cvele odigrao odlicno onaj All Star za klince u Litvaniji, pogodio za pobedu
            - Pukli smo od Radnickog 96 - 92, sto uopste nije strasno jer smo igrali bez: oba pleja (Cvele u Litvaniji, Gazda Junior povredjen od juce ali srecom nije nista ozbiljno), Morisona (na pregledima u Bg), dvojke (znate vec koga ), americke cetvorke i najbitnije Karija koji je ucestvovao u tom All Staru (naravno kao trener, nije se skidao ). Popovic 17 na debiju, fino, Milutinovic opet fenomenalan, bice jedna zverina, ponovo reprezentacija dobija trojku iz Zvezde. Radnickom falili Cankaja i Markovic.
            Last edited by Nebojsa; 17-09-11, 21:34.
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
              - Pukli smo od Radnickog 96 - 92, sto uopste nije strasno jer smo igrali bez: oba pleja (Cvele u Litvaniji, Gazda Junior povredjen od juce ali srecom nije nista ozbiljno), Morisona (na pregledima u Bg), dvojke (znate vec koga ), americke cetvorke i najbitnije Karija koji je ucestvovao u tom All Staru (naravno kao trener, nije se skidao ). Popovic 17 na debiju, fino, Milutinovic opet fenomenalan, bice jedna zverina, ponovo reprezentacija dobija trojku iz Zvezde. Radnickom falili Cankaja i Markovic.
              Pošto sam bio u Kraljevu večeras....
              Moje prvo pitanje - koja je svrha Tubaka koji je i sa njegovih 2.26m totalno beskoristan?
              Ko je dvojka, Filip?
              Sudije su bile nekonstantne, ali dobro. Mogli ste da puknete i sa više razlike neko se Nedoviću usrale dve trojke na kraju...
              Biće zanimljivo u sezoni, ali mislim da vas sigurno dobijamo u Kragujevcu, nisam siguran za BG.
              Eto toliko, da malo upadnem u temu...

Comment

• Nedovic i najverovatnije Igor ce biti dvojke, a Tubak ce u filijalu sigurno jer je bukvalno kao sto i sam kazes beskoristan.

Veceras nije igrao gazda junior, nije igrao Morrison, nije igrao Cvele i sto je najbitnije nije Kari bio tu, tako da ono... Daleko je ovo od realnog stanja stvari.
                sigpic

Comment

• Ne kažem ja da nemate potencijala da imate dobar tim, i žao mi je što je Milutinović, inače naše kragujevačko dete, kod vas , ali šta ćeš!
                  Radnički igra sve bolje i biće totalno drugačija utakmica kad Pavković ne mora da igra sam, tj. 40 minuta.
                  Sinovec tek treba da se "uključi" u tim, Gadderfors će samo da bude jači jači.... čekaj, previše pričam o Radničkom, izvinjavam se...
                  Zanima me šta Morrison traži kod nas???

Comment

• Veruj mi, ni meni nije bilo jasno kad sam video da ga dovodimo.
                    Kakvu cemo samo imati rotaciju na trojci, on i Milutinovic, tu smo sigurno najjaci. Videcemo rasplet oko Igora, cetvorke i jos jedne petice, daleko je ovaj roster jos od formiranog.
                    sigpic

Comment

• Izgleda da ce Kari preuzeti reprezentaciju Nemacke. Ostace kod nas,ali ce i reprezentaciju da vodi..

Comment

• da dodam da nije igrao ni yao mile sinoc...

@proteroin
                        covic je plej i to startni.. mozda ce nekima da zvuci smesno, al dosta ce da zavisi od njega u ovoj zvezdi, i dosad je radio odlican posao...

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                          da dodam da nije igrao ni yao mile sinoc...

@proteroin
                          covic je plej i to startni.. mozda ce nekima da zvuci smesno, al dosta ce da zavisi od njega u ovoj zvezdi, i dosad je radio odlican posao...
                          Da, nije igrao Ilić.... ali u svakom slučaju, juče, tim na tim, Zvezda je zasluženo izgubila.
                          Što se tiče Čovića, znam da nije on kriv što mu je otac ******, i ima on svoje kvalitete, ali ne moram da ga volim.

Comment

• Nista od Rakoca izgleda...
                            There's something wrong with me chemically
                            Something wrong with me inherently
                            The wrong mix in the wrong genes
                            I reached the wrong ends by the wrong means
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands
                            With the wrong theory for the wrong man
                            The wrong lies, on the wrong vibes
                            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ako mislis na ono sto je napisao na Twitter-u, nece sigurno tako reci da potpisuje za nas.
                              sigpic

Comment

• A ne znam brate, ne znam sta da mislim, deluje mi to sve nekako daleko, valjda ce ovaj Murphy doci...
                                There's something wrong with me chemically
                                Something wrong with me inherently
                                The wrong mix in the wrong genes
                                I reached the wrong ends by the wrong means
                                It was the wrong plan
                                In the wrong hands
                                With the wrong theory for the wrong man
                                The wrong lies, on the wrong vibes
                                The wrong questions with the wrong replies

Comment

Working...
                                X