• Time
  • Show
Clear All

• opasno cu se smoriti ako vratimo petra

lm,

Comment

• Petard potpisao
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• T, bez panike, nece biti prvi centar, ekonomsko resenje, svaki dug koji je moguce otpisati sa zamrznutog kluba je veoma bitan. Uz to Petra sam puno puta gledao u Vrscu dok je igrao za HF, za moj ukus je tada bio dosta dobar igrac, bio sam bas srecan kad je prvi put potpisao za nas. Ne placem za Golubovicem uopste. Sacekajmo da vidimo ko ce biti cetvorka i da li ce lokaut imati efekta na nas sto se tice petice ;) Ako onaj odigra bar do januara, prezivecemo i sa Petrom i Miletom kasnije.
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Pogledajte cenu sezonske

Nema sta, ovo se mora uzeti, alal vera Covi legendi...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pojavila se vest da ce nam Popovic otpisati dug koji imamo prema njemu,a to je 150 000, s tim sto ce traziti 200 000 po sezoni. E sad,pitanje je sta ce odluciti Covic i Pesic..ali s obzirom da ce Golubovic potpisati za Besiktas,ovo je nekako realna varijanta,pogotovo sto cemo se resiti duga od 150 000. Inace,time bismo pola miliona skinuli.Pesic,Radivojevic i Popovic,svi bi otpisali dug..

Comment

• Golub je imao usmeni dogovor sa nama, medjutim nasi su se posle kontakta sa Popovicem odlucili za ovu varijantu koju si ti spomenuo i nazalost ostadosmo bez ja mislim kvalitetnijeg centra, ali ako se lockout produzi to mozda i nece biti toliko bitno... ;)
              sigpic

Comment

• Slazem se,Golubovic bi nam bio vece pojacanje,ali pare odradjuju svoje. Mislis da nam lockout moze dati centra? Znas na koga mislim,ali mi je nekako nerealno da on dodje. Iako znam da je nas,da je izjavljivao da bi voleo u Zvezdi da igra.

Comment

• Ja mislim da je nas, samo ako se ovo jos malo produzi oko lockout-a... ;)
                  Jednostavno je cigan do koske, a znamo i ti i ja da to povlaci i gomilu nelogicnih poteza...

P.S. Dobrodosao ;)
                  sigpic

Comment

• Hahaha,da,mnogo nelogicnih poteza Hvala na dobrodoslici! Mada,cesto sam ovde,ulazim da vidim hoce li neko nesto novo postaviti,ali eto,od veceras se i ja ukljucujem

Comment

• Spominje se jos jedan igrac, igrao je za Wariorse, Pacerse, Celticse...
                      There's something wrong with me chemically
                      Something wrong with me inherently
                      The wrong mix in the wrong genes
                      I reached the wrong ends by the wrong means
                      It was the wrong plan
                      In the wrong hands
                      With the wrong theory for the wrong man
                      The wrong lies, on the wrong vibes
                      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ne brini, neces naci bolje mesto za informacije o kosarci, posebno sto je admin cigan do koske i prati informacije 24/7.

Salu na stranu, drago mi je da si se registrovao i sto cesto dolazis, pravi poziv i za ostale goste da nam se prikljuce da ucinimo forum jos boljim. ;)
                        sigpic

Comment

• Eve ga....
                          Sad mozda ste i vi nesto culi ali nzm da li je realno...
                          http://lakersblog.latimes.com/lakers...oy-murphy.html
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands

Comment

• Meh, cisto sumnjam da od toga ima 'leba, ali bi bio vrhunsko pojacanje u svakom slucaju.
                            sigpic

Comment

• Kazu da je vec u pregovorima sa Zvezdom, videcemo sutra...
                              It was the wrong plan
                              In the wrong hands

Comment

• Poznato je da Kari crnca nece dovesti

Comment