Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ma on je bio ubica na college-u i verujem da ce isto to biti i u Evropi! E, sad sto nema gradju za NBA i sto gotovo nikada nije dobio pravu sansu je druga prica...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dobio je on sansu na pocetku,dao je i 30 poena jednom,cini mi se...ali zbog losih procenata i zbog katastrofalne odbrane je izgubio...ali za NLB ce biti dobar,ne sumnjam

Comment

• Naterace njega Kari da igra odbranu...

U svakom slucaju, dobili smo sutercinu klase JJ Redick-a, nadam se samo da ce se snaci i prilagoditi.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Izgleda realno i vrlo verovatno, to je ona bela americka trojka koja nije Walsh, ja sam njegovo ime cuo pre mozda dve nedelje. Ja sam zadovoljan, do pre mesec dana smo pricali da li upste postojimo, a sada dovodimo nekada treceg pika sa drafta, nekada najboljeg sutera NCAA i coveka sa 2 NBA prstena koji ima NBA staza. Znaci ove godine igrao odbrane bez, lepo. Sad da resimo cetvorku.
          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            Covek ima dva prstena i 14 poena u NBA,sta bi ti
            covek ima u proseku 7,5 poena na 161-u utakmica sinko.. koliko ima vas law? ;)

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
              covek ima u proseku 7,5 poena na 161-u utakmica sinko.. koliko ima vas law? ;)
              Nisi video humor u mojoj recenici,sinko?

Comment

• Malo neocekivana kombinacija Morison - Pesic u Zvezdi, cudan je kosarkaski svet

Comment

• Voli Kari da ima jednog izrazitog sutera u svojoj ekipi... Jos ako je i ono sve tacno sto se prica (da ne otkrivamo), mi imamo prvu petorku vrednu Top 16 EL u najmanju ruku!
                  sigpic

Comment

• ne preteruj t-mac

Comment

• A, majku mu, mislim da smo zasluzili posle svega i verujem da ce tako i biti. ;)
                      sigpic

Comment

• Imacemo sigurno najbolju sutersku 2 - 3 liniju u ovom delu Evrope.

Comment

• ko zna u kakvom je stanju

Comment

• Malo brine sto ima dijabetes tip 1. Videcemo bice nadam se sve ok.

Evo potvrde od vrlo pouzdanog izvora

Tacna je informacija. Pesic je zeleo bas Morisona, iako je bilo dosta igraca u opticaju (i Vols izmedju ostalih).
                            Imao je dve finansijski bolje ponude iz Kine, ali je ipak odlucio da dodje kod nas (mozda zbog Pesica bas).
                            Vrlo brzo ce se objaviti i ime centra koji dolazi.
                            Last edited by Nebojsa; 09-09-11, 17:48.

Comment

• Jesam vam rekao da ga je Kari zeleo... ;)

A, njemu svaka cast sto nije otisao u Kinu za vecim parama, vec ga cenim!
                              sigpic

Comment

• http://www.mondo.rs/s217273/Sport/Sp...BA_igraca.html

Odakle li su saznali da mi je znati? Glupavo nase novinarstvo...

Comment

Working...
                                X