Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mali off, ali moram... Pokusava to i Lukic, samo na malo drugaciji i nadasve losiji nacin. Mada se Vladan i bori sa daleko vecom azdajom od Cove.
    U svakom slucaju se slazem, nece nikome dati da pisa po Zvezdi, ti dani su zavrseni.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Cova je mnogo veci i oprostite na izrazu zajebaniji igrac od Lukica.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• http://kosarka.rs/main.asp?dir=news&admyn=1&newsid=6590

http://kosarka.rs/main.asp?dir=news&admyn=1&newsid=6591

Lepe vesti, Nikolic i Nedovic ostaju. Ne mogu da verujem da ovo kazem, ali hvala Misko

Obavezno procitati ove intervjue sa Cveletom i Nedovicem, jako su dobri likovi i Cigani do koske, kao i Nikolic. Ne pamtim da smo imali vise Zvezdasa u igrackom kadru, to moze biti samo dobro....
        Last edited by Nebojsa; 18-08-11, 11:34.
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Izgleda da vam dolazi Milicic...uzmite ovu informaciju sa dozom rezerve,a zahvalicete mi se kad do toga dodje

Comment

• Ljudi, sad sam procitao jedan post i iz onog moda gde nisam znao kakvo mi je raspolozenje (verujem da vam je taj osecaj poznat) presao u mod gde sam toliko srecan da mislim da cu poceti da letim.

P.S. Oni koji znaju o cemu se radi ne objavljujte dok ne bude sve zvanicno!
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Al si tajanstven,mada sumnjam na jedno ime
              sigpic
              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Ljudi, sad sam procitao jedan post i iz onog moda gde nisam znao kakvo mi je raspolozenje (verujem da vam je taj osecaj poznat) presao u mod gde sam toliko srecan da mislim da cu poceti da letim.

P.S. Oni koji znaju o cemu se radi ne objavljujte dok ne bude sve zvanicno!
                za koliko dana je to zvanicno?

Comment

• Trebalo bi od ponedeljka bar nesto. ;)

Ono sto smem odmah da kazem je da je Kari novi trener.
                  sigpic

Comment

• Auuu mnogo daleko, daj neki hint... Za Karija znam... Ovo sto se provlaci po stampi je samo neka satro jebatrija...

Comment

• Ma bitno je da je Varda bio prva zelja i da zbog njega nece doci.

Ajde, Ljuba je vec bacio jedan hint, a ja cu da ga potvrdim. ;)
                      sigpic

Comment

• Covek dolazi u Zvezdu..... Nemoj me zezatiii....
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Ma bitno je da je Varda bio prva zelja i da zbog njega nece doci.

Ajde, Ljuba je vec bacio jedan hint, a ja cu da ga potvrdim. ;)
                          Ako je tako, sto mi milo sto smo "izvisili" za Vardu... Mada, da ne serendam, nego da e ceka od nedelje...

Comment

• Pa nista zvanicno,nemojte ko za Wanderleya da bude,cekamo zvanicnu informaciju a onda ludilo
                            sigpic
                            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Sacekajte ljudi jos malo, da ne bude posle... ;)
                              Verujte, ako sve prodje po planu i kako se prica ima da jaucete od srece.
                              sigpic

Comment

• Dovoljan bio hint... Sada tisina...

Comment

Working...
                                X