Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Trebaju nam Scott i Savovic hitno u drugom poluvremenu.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Da li sam ja jedini koji primecujem da nam je protok lopte ocajan u poslednjih mozda desetak meceva?
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Veceras to lepo izgleda, samo sto niko nista ne moze da pogodi spolja.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tako je Vlado, daj mu vecu slobodu jebem mu mater da mu jebem!
          sigpic

Comment

• ZASTO BRE POMOC SA PRVOG PASA JOS OSTAVLJAS NAJBOLJEG SUTERA, ZASTO BRE!?
            sigpic

Comment

• E Igore....

Comment

• Oj Igore, pa majku mu, kako ti kao najiskusniji da napravis dve pocetnicke greske?
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Ma ovo je bre smesno. Lebac ti jebem, ljudi cetiri minuta kos nisu dali, a mi ni da sutnemo.

Kao retardi igramo vec drugi mec koji moramo da dobijemo. Ovo je prosto neverovatno.
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Iz****** nas samo tako

Comment

• Originally posted by aleksaVP View Post
                      Iz****** nas samo tako
                      HAHAHAHAHAHAHAHAHA JE L' DA DA JESU?
                      sigpic

Comment

• Raspad sistema,nema Zvezda ekipu da igra na 2 fronta budimo realni.

Comment

• Dali je moguce da Vukoicic drzi Rakocevica na klupi vise od pola poslednje cetvrtine I jos vidi da nista ne mozemo ubaciti,a jos je minus 6,ali ne,gospodin ceka da nam Unics zalepi 2 trojke pa da ga onda ubaci,ma idi bre
                          Originally posted by Casiraghi
                          Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                          Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                          Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Ja ovde najmanje krivim Vukoicica,nije se moglo jebi ga,jaci su a i mi smo sjebali,to jest bas Rakocevic i Subotic
                            sigpic
                            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• e ovo sto smo odigrali u 4 cetvrtini je bruka,kad treba da igramo mi promasujemo najobicnije zicere ako se ne trgnemo necemo slavno zavrsiti sezonu,
                              Last edited by duka79; 23-01-13, 18:58.

Comment

• evo rasporeda kupa,u polufinalu na radnicki
                                http://www.mondo.rs/s275391/Sport/Ko..._sa_Vosom.html

Comment

Working...
                                X