X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakav je to nacin, malo lakse.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• ostaje na brown bas bi mi bilo zao da ode jer vidi se da je covjek zavolio i klub i navijace
      http://www.mondo.rs/s272110/Sport/Ko...un_ostaje.html

Comment

• Zalgiris ce verovatno otpustiti neke dobre igrace, u problemu su sa parama, bice svacega na trzistu

Comment

• Posto je Rimantas u godinama, mozemo da se zadovoljimo sa Jaaber-om...

sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
            Zalgiris ce verovatno otpustiti neke dobre igrace, u problemu su sa parama, bice svacega na trzistu
            Kaukenas
            Originally posted by Casiraghi
            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Originally posted by mareliverpool View Post
              Kaukenas
              Kad bismo se zezali.

Comment

• Pu, pu, nemoj da se raspadne Zalgiris, da vas vise ne bude ovde. Zalgi uzima EL!
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Hebeni Litvanci, vise bih voleo da Spanci uzmu nego oni.
                  sigpic

Comment

• Keba legenda

Ruku na srce, zivot mi se smuci kada vidim ko su nama vipovci, predvodjeni Kebom, Gavrilovicem, sinom Draganom i ostalim seljacima&idiotima.

Edit: Jos duhovnih vodja Ivana Ivanovica, Zeke i Milana Kalinica. Valjda su svi preniski.

Comment

• Edin glumio spikera na mecu Koji kralj ne mogu verovati
                      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Pogledajte Lazovica, kakva pickica prosto mu vidis na faci.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Pogledajte Lazovica, kakva pickica prosto mu vidis na faci.
                          Spomeni ga jos jednom u negativnom kontekstu i ban ti ne gine
                          sigpic
                          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ma idi bre, ljudi iz ekipe probali da snime novogodisnju cestitku s njim, ne cuje se ni sta prica, pogledaj samo tu facu. Ne spori niko da je igracina, al' brate pogubljen je za petoricu.
                            sigpic

Comment

• To ne mora da znaci da je pickica ako je pogubljen,takav je tip coveka,i ja spadam u te
                              Ja sam mislio da jeste dok nisu dosli dueli sa Partizanom i Bordoom,gde je pokazao kvalitet i da ima muda.To sto se on ne vidi na ostalim utakmicama je druga stvar,ali bez zajebancije neka ide iz Zvezde,jer u njoj vise da napreduje nece moci
                              sigpic
                              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Brat Lazovic nezainteresovan. Pusti ga Mekinjo bre...
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X